Започва бонусната програма на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД за 2011 г.

Чрез нея от БДЖ дават възможност на своите клиенти да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак.

Право на участие в програмата имат всички клиенти, купили едномесечна или тримесечна абонаментна карта по редовна тарифа или по намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта „Класик", „Младеж" или  „RailPlus O").

Пътниците могат да се включат в програмата, след като се сдобият с първата си абонаментна карта за годината и попълнят формуляр за участие - „Клиентска карта". Клиентите на холдинга могат да получат формуляра „Клиентска карта" от билетните каси във всички железопътни гари, където се издават абонаментни карти, както и в железопътните бюра, посочват от БДЖ.  

Всяка абонаментна карта, купена от пътник през годината, се регистрира в неговата „Клиентска карта" и му носи определен брой бонусни точки.

Едномесечната абонаментна карта, закупена по редовна тарифа носи 2 бонусни точки, а абонаментната карта за три месеца при същите условия носи 8 точки. Абонамeнтна карта за един месец, купена с намаление при представяне на железопътна карта „Класик", „Младеж" или „RailPlus О", носи 1 бонусна точка, а тримесечната карта с отстъпка носи 5 точки.

Според регламента, в бонусната програма нямат право да участват клиенти със служебни абонаментни карти, петдневни абонаментни карти, абонаментни карти за вътрешноградска зона, както и абонаментни карти, закупени с намаление срещу представяне на железопътна карта „Дете", „Учащ", „Възрастен" и „Трудноподвижно лице". В инициативата не участват и клиенти, които са върнали своите абонаментни карти.

В края на годината, пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки, се определя за почетен клиент на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД.

Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.