На над 1000 терминални устройства Cashterminal на територията на цялата страна клиентите на ЧЕЗ вече могат да плащат сметките си за електроенергия. Това съобщават от компанията. Това може да става по всяко време на денонощието във всеки календарен ден.

От компанията поясняват, че услугата може да се намери в раздел Електричество, както и на бърз бутон в горната част на екрана. Необходимо е да се преведе дължимата сума по клиентски номер и фактура. Клиентът получава защитеност и сигурност на извършените операции. Освен това той получава и законен документ за доказване на извършените от него плащания. Само няколко секунди пък отнема самото плащане, уверяват от компанията.

От ЧЕЗ изтъкват, че за 10 години са разработили и предлагат близо 100 вида услуги. Сред тях са електронна фактура, SMS известяване за предстоящо прекъсване на захранването, SMS проверка на сметка, денонощна телефонна линия, енергийна ефективност, заявяване на услуги по телефона и през уебсайта, безкасови плащания.

Чрез Cashterminal се дава възможност за още един начин за плащане на сметки към вече съществуващите - чрез сайта на ЧЕЗ, чрез банкомат, с директен дебит, интернет банкиране, чрез Ипей, на каса.

От стъпването на компанията в България през 2004 г. броят на местата за плащане е увеличен от 319 до над 4800, открити са 32 Центъра за обслужване на клиенти в Западна България. Въведено е обслужване на едно гише, създаден е единен денонощен телефонен център 0700 10 010. От ЧЕЗ отчитат, че през 2014 г. на него са били приети над 1 036 176 обаждания. От 2013 г. на сайта www.moiteuslugi.bg, клиентите могат да намерят информация за актуални услуги и кампании, напомнят още от компанията.