Над 200 млн. лева е спестила ЧЕЗ на клиентите си през 2014 година в резултат от намаляването на технологичните загуби през последните 10 години.
Ако компанията не беше успяла да ограничи технологичните загуби от 17.06% през 2005 г. на 11,59% през 2014 г., тези средства щяха все още да се губят по мрежата.

Измерено като ефект спрямо броя на  потребителите, ЧЕЗ спести около 100 лева на клиент.

Анализ на Техническия университет в София показа, че стандартното ниво на технологичните загуби в България е 11,75%. Подобни са нивата на този показател и в съседните на България страни като Сърбия (14,52%), Македония (14%), Турция (11,46%) и Румъния (9,5%).

Технологичните загуби намаляват благодарение на това, че са подменени голяма част от мрежата и съоръженията и са взети мерки за ограничаване на кражбите.

За последните десет години ЧЕЗ е инвестирала 862 млн. лв. в модернизиране и разширяване на мрежите и в подобряване на обслужването на своите близо два милиона клиенти.

С извършените инвестиции ЧЕЗ е обновила и ремонтирала над 14 000 трафопоста и е изградила над 2000 нови, намалила е с 10% броя на непланираните прекъсвания на клиент на година. Компанията е присъединила 90 000 нови клиенти и предлага близо 100 вида услуги.

От стъпването си в България през 2005 г. дружествата на компанията вложиха в икономиката на страната над 2,4 млрд. лева. От тях 1,5 млрд. лева са постъпили в бюджета под формата на данъци и такси, преки инвестиции за закупуването на активите й в страната и изплатени дивиденти.
Като преки и непреки данъци компанията е внесла в бюджета на страната над половин милиард лева или 510 млн. лева, за периода 2004-2015 г.