Американският производител на цигари, R. J. Reynolds, номер 2 на пазара след Philip Morris, възнамерява дискретно да използва Интернет и новите технологии, за да представи "Дорал", една от новите си марки тютюн.
RJR е известна с цигарите Camel и Winston. В края на октомври, компанията създаде сайта Smokerswelcome.com , който предлага на употребяващите "Дорал" да си купят компютър марка Hewlett-Packard срещу месечна вноска от 21.95 долара за 4 години и едногодишен безплатен достъп до Интернет.
Опитите на производители на цигари да наложат бавно но необратимо своето присъствие в интернет започва сериозно да безпокои противниците на тютюневите гиганти в САЩ. Федералният закон ограничава рекламата на цигари по телевизията, вестниците и рекламните пана, но борците срещу пушенето се опасяват, че Интернет може да се превърне в нов Елдорадо за производителите, чиято най-привлекателна цел си остават младите.