Тунерите от LUMMA Design са подложили BMW X6 на оптичен и силов тунинг.
Интегрираният bodykit включва уголемени брони и прагове, благодарение на които широчината е нараснала с 10 см.
Интегрираните дневни LED светлини в предната броня, карбоновият спойлер отзад и предният капак с голям въздухозаборник придават още по-хищен вид на немския SUV.
Страничните огледала, фаровете и стоповете също са променени.
Уголемените калници на CLR X 650 са побрали 23-цолови LUMMA Racing 3 джанти и гуми с размер 315/25/23 от Michelin.
Сниженото с 35 мм окачване придава на джантите още по-внушителен вид и в същото време оптимизира пътното поведение.
Тунерите от LUMMA Design са подсигурили повече мощ за своя CLR X 650.
Мощността на 4,4-литровия V8 агрегат е повишена благодарение на новата изпускателна система и промененото електронно управление на агрегата.
Все още няма официални данни за характеристики на CLR X 650, но със сигурност доработеното BMW ще разполага с LUMMA GPM (gaspedal power module) - бутон на газ педала, който допринася за по-добрия старт и ускорение на колата.
За интериора в кокпита на CLR X 650 са използвани материали от кожа, алкантара, карбон и алуминий.
Уредите по таблото са оцветени в червено, а краят на скоростомера с логото на LUMMA Design сочи 300 км/ч.
Източник: Speed-Press
ina maina
на 29.11.2008 в 09:06:24 #4Таман 8 сантима е.
Meteora
на 28.11.2008 в 19:47:14 #3Гуми с размер 315/25/23! Два санти и половина до ръба на джантата!!! Този дзвер и по новото околовръстно не може да мине без да спука гума! Еле пък да се каче на някой тротоар - абсурт!
Striker
на 28.11.2008 в 12:25:00 #2Хахаххаха, точно така е!
Sioux
на 28.11.2008 в 12:19:33 #1Браво. BMW направиха грозен мелез между джип и спортна кола, но все пак - висок над пътя, а вие му сложихте спойлери и го снижихте обратно. Идиоти.