Верни на своята цел непрекъснато да усъвършенстват продуктите си, в Land Rover направиха проучване как може да се подобри защитата на долната част на Defender, за да бъде моделът по-издръжлив от всякога.

Първоначално се използваше предпазна вакса за предотвратяване на корозия и наранявания от камъчета и остри предмети на сглобките, шасито и панелите в долната част на автомобила.
През 2005г. промените в рамката на шасито, начина на свързване на елементите и процеса на боядисване допълнително увеличи защитата от корозия в областта на шасито, което от своя страна доведе до използването на вакса само за оголените метални части, чиито повърхности бяха най-податливи на корозия по време на пътруване.

Сега техниците на Land Rover разработиха нови подобрения за Defender, които позволяват монтирането на две предпазни кори към долната част на автомобила, което ще осигури защита на панелите в основата на седалките от драскотини, причинени от камъчета и остри предмети.
Освен това шасито на всеки Defender ще бъде подложено на същите технологии на боядисване, както моделите Discovery и Range Rover Sport.

Тъй като предпазната вакса не може да гарантира добра защита през целия живот на автомобила, резултатът от тези нововъведения ще бъде по-добро качество на дъното на модела.
С новия механизъм на сглобяване и допълнителните предпазни кори Defender ще може още по-успешно да издържa на корозия и наранявания от твърди предмети, за да предложи дори още по-незабравими изживявания.

Източник: auto-press.net