Сокове, млечни продукти, чай... коя напитка предпочитате, когато сте жадни?

Въпреки че е с човечеството от самото начало, в днешно време водата е глобален продукт, който търпи постоянно развитие. Тенденциите, оказващи влияние върху увеличаването на продажбите на опакована вода, идват от начина на живот, навиците и очакванията на съвременните потребители - повишена загриженост за личното здраве и необходимостта от отпускане в натовареното ежедневие.

Глобални проучвания, поръчани от шведската компания Tetra Pak, показват, че 51% от потребителите днес често консумират храна и течности по време на разходка или шофиране, а също така, че 49% от хората търсят начини да опростят живота си. Независимо дали е обикновена, пенлива, минерална или ароматизирана, водата се счита за здравословна алтернатива на газираните напитки и пазарът расте бързо. В същото време, с повишаването на осведомеността за екологичните проблеми, 91% от потребителите в световен мащаб често, когато пазаруват, обръщат внимание дали на опаковките има еко символи.

Българският пазар отразява всички промени, случващи се на пазарите по света, и разпознаването на тези тенденции доведе до представянето на овкусената негазирана Florina Вода в опаковки Tetra Pak. Този иновативен за нашия пазар продукт съдържа малки количества висококачествен плодов сок и само 16 kcal на 100 грама, което го прави идеална алтернатива на газираните напитки.

Снимка 455954

Източник: Tetra Pak

Това е и първата българска вода в картонена опаковка - в малки индивидуални кутии от 250 ml, брандирани с атрактивните за малчуганите герои от Angry Birds, този продукт се явява като перфектен вариант за хидратация за млади родители и деца в парка, по време на разходка, в стаите за игра или у дома, но също и за всички останали потребители, които търсят вкусна и едновременно здравословна напитка. Florina Вода привлича малки и големи с четири фини вкуса: диня и ягода; ябълка и киви; малина и къпина; портокал и мандарина.

Овкусената Florina Вода се предлага в картонена кутия Tetra Brik® Aseptic - една от най-продаваните картонени опаковки за напитки в света. Подобно на всички други опаковки на Tetra Pak, опаковката подлежи на пълно рециклиране и е изработена главно от естествени материали от възобновяеми източници.

След употреба остава само да пъхнете сламката вътре, преди да я изхвърлите в съответния контейнер за разделно събиране на отпадъци. В специалните инсталации за рециклиране на хартия опаковките се разделят на компоненти, които се обработват индивидуално с прости техники, и така се превръщат в суровина за нови продукти като хартиени кърпички, картонени кутии, тубуси и много други.

Други видове опаковки за вода на Tetra Pak може да видите тук.

Снимка 455955

Източник: Tetra Pak