Софийски административен съд постанови, че решението на председателя на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков за глоби на операторите е незаконно, съобщава "Стандарт".
Със свое постановление от вчера съдиите отменят като незаконосъобразна поканата на КРС за намаление на цените за взаимно свързване между телекомите.
Поканата беше издадена м. г. като едноличен акт от председателя на КРС Веселин Божков.
На основание на този документ той наложи седмични санкции на "Мобилтел" и на представителите на компанията, както и на "Глобул".
Според него санкцията е, защото операторите не прилагат новите цени за терминиране. Това са цените на едро, които операторите си дължат за това, че техен абонат търси клиент на друга компания.
Според пазарните анализи за мобилния сектор на КРС, "Глобул" и "Мобилтел" трябваше да изменят договорните си условия с партньорите, с които осъществяват взаимно свързване на мрежата си.
На базата на тези промени операторите бяха задължени да приложат новите цени.
"Мобилтел" стриктно изпълни своите задължения и изпрати на тези предприятия проект за изменение на споразуменията, обявяват от дружеството.
Те имат договори за прилагане на цените, наложени от КРС, с 13 оператора.
Промените не са приети от други 4 компании, в това число и БТК.
Те обаче прилагат новите цени, без да е подписано изменение на договора с "М-Тел".
"Очакваме от КРС да следва правните задължения и да оттегли наложените санкции", се казва в съобщение на най-големия мобилен оператор.
titanik
на 06.06.2010 в 15:24:28 #7Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
lokster
на 13.02.2010 в 11:15:47 #6"Софийски административен съд отменя глоби на мобилните оператори" --- Така е... само трябва да се плати на точния човек... административен съд = корупция
stg
на 13.02.2010 в 10:14:39 #5добре де защо все пак БТК вивател не подписва договор ?
horbat
на 13.02.2010 в 09:00:15 #4+ ДА им спретнем Демонстрации пред офисите!
Минувач
на 13.02.2010 в 09:00:12 #3Преценили са, че съдиите вземат по-малко отколкото са глобите.
kratun
на 13.02.2010 в 08:25:52 #2Хехе, ха сега праснете една глоба на Вивател, че пуснаха планове на 25 ст/мин, щото не са питали за това Ментел и Глобил. Ебаси държавата е тая наша Маймунландия.
szoro-
на 13.02.2010 в 04:05:30 #1Бой по Мутро"операторите"!!!