След като преди година навлезе на българския пазар македонската верига за търговия на дребно "КАМ маркет" има планове да разшири присъствието си у нас с нови 15 магазина през следващата година.

За период от две години от компанията очакват да имат допълнително 30 нови обекта, става ясно от информация на "Капитал".

Веригата от типа "хард дискаунт" отвори първите си магазини в България през ноември 2017 година. Още преди време от компанията потвърдиха, че плановете им включват общо 30 обекта в столицата.

Към момента тя има такива в софийските квартали "Люлин", "Надежда", "Света троица", "Младост", "Хаджи Димитър", "Зона Б5" и "Манастирски ливади".

Веригата развива дейност в съседна Македония от 1999 година, като е лидер на пазара там. Обектите й в страната са 71, а тя има още присъствие в Косово и Албания.

"КАМ маркет" предлага продукти на европейски компании, както и собствени марки. Сред стоките има произведени в Германия, Швейцария, Италия и Македония. Заедно с това веригата продава български продукти у нас, както и на пазарите в Македония и Косово.

Голяма част от стоките в магазините са внос, който КАМ прави директно - от Гърция и Турция (плодове и зеленчуци), от Германия и Швейцария (сух асортимент, замразени и млечни артикули), от Тайланд (консерви риба тон), от Китай (нехранителни стоки), от Италия (сух асортимент). Компанията предвижда и голям дял на български стоки в асортимента си.

Очакваните приходи от българския пазар за 2018 година е в размер на 7,9 милиона лева, като от компанията прогнозират, че през следващата година те да се увеличат до 30 милиона лева. В България тя оперира чрез дъщерното дружество "КАМ 2014".

Македонската "КАМ Маркет" отваря 10 магазина в София до края на годината

Македонска верига супермаркети щурмува софийския пазар

Отваря 10 магазина до края на годината