Асистенти вече ще помагат на хора със зрителни увреждания, докато пазаруват в BILLA.

Служителите на BILLA са преминали през специализирано обучение, за да се запознаят с основните правила за оказване на съдействие на клиенти с увредено зрение, така че да им бъдат максимално полезни и да ги ориентират при правенето на покупки.

Политиката на фирмата е разработена съвместно със Съюза на слепите в България и ще се прилага във всички магазини на веригата.
Целта на проекта е да улесни хората със зрителни увреждания при изпълнението на ежедневните им задачи, каквото е и пазаруването.

Този проект е от изключително значение за компанията, тъй като държим всички наши клиенти, без изключение, да пазаруват спокойни и безпрепятствено в магазините на BILLA, знаейки, че винаги има кой да и помогне и да ги насочи, когато имат нужда от това, посочва управителят Бойко Сачански.