Комисията за защита на конкуренцията наложи на „Данте Интернешънъл" СА имуществена санкция в размер на 137 887,44 лв. за нелоялно привличане на клиенти. Това съобщават от комисията. Глобата е във връзка с провеждането на рекламна кампания под надслов „Спечели екскурзия до Канарите".

От КЗК уточняват, че производството е образувано по повод постъпили сигнал и жалба от потребители относно недобросъвестни действия от страна на „Данте Интернешънъл" СА във връзка с организирана и рекламирана игра (томбола) на онлайн магазина www.emag.bg. Организаторът обещал да даде на печелившия участник награда - екскурзия за двама до Канарите (остров Тенерифе). Играта е проведена в периода 28.07-17.08.2014 г. Участието в играта е било обвързано с покупка на минимална стойност от 100 лева от онлайн магазина eMAG.

Комисията за защита на потребителите е установила, че стойността на наградата, която „Данте Интернешънъл" СА обещава, надвишава значително цената на продавания продукт по приетите с решение на КЗК критерии. Вследствие на подобно поведение се увреждат интересите на конкурентите, поради което тези способи за привличане на клиенти са недопустими и се санкционират по ЗЗК.

Припомняме, в края на ноември миналата година КЗК глоби еМАГ с над 500 хил. лв. за "Черния петък".