Цигарената марка The King съвсем скоро ще се появи на българския пазар с напълно нова визия. Промяна ще има и в съдържанието на папиросите, която ще бъде особено силно изразена в повишаване качеството на продукта, обещаха от „Кингс Табако".

Това лято видяхме и първите стъпки на марката към въвеждане на нова политика на социална отговорност. The King подкрепи българския рали спорт като стана основен спонсор на 15-кратния рали шампион на България Илия Царски. Заедно със състезателя стартираха и кампания за безопасно шофиране. Компанията е предвидила от името на обновената марка да инвестира средства в подобряване на социалната среда в страната.

„Предвиждаме да променим изцяло визията и да подобрим още повече качеството на цигарите. The King вече се продава почти в целия свят, тепърва ще навлизаме и на нови международни пазари и искаме да представим страната си по най-добрия възможен начин с един модерен продукт, отговарящ на вкусовите нужди на потребителите. България е страна с традиции в областта на производството на тютюневи изделия и ние - производителите, сме длъжни да поддържаме този имидж и да произвеждаме продукти, които по нищо не отстъпват на мултинационалните производители.", разказа маркетинг директора на Кингс Табако Милин Щерев.

За първи път новият дизайн е показан на най-голямото международно изложение за тютюневи продукти и аксесоари Inter-Tabac, което стартира днес в Дортмунд.

Това е поредното участие на българската компания във форума, в който място намират най-значимите представители на бранша в света. И този път Кингс Табако заложиха на иновативна визия на щанда, с който родният производител ще бъде представен по различен и атрактивен начин. Посетителите на Inter Tabac 2012. За целта част от изложбената площ на Кингс Табако ще бъде заета от състезателния автомобил на Илия Царски.

Марката The King пое по пътя към пълна промяна. Първо производителите показаха своята нагласа към промяна имиджа на тютюневите продукти с въвеждане на нова социално-отговорна политика като стартираха кампания

От повече от 80 мегаборда по пътните магистрали в страната състезателят апелираше за разумно шофиране и поведение на пътя. „Изображенията бяха поставени в периода на най-активното пътуване по време на летните отпуски, когато значително се увеличава броят на пътните инциденти. Нашата цел беше да напомним на хората да шофират разумно и да не развалят лятната си почивка, ставайки част от черните хроники на катастрофите в страната."