Това ръководство спаси БДЖ от фалит. Това заяви заместник транспортният министър Велик Занчев като отговор на критиките, че дружеството се източва. Няколко компании алармираха за това по-рано днес.

От известно време имало атаки срещу дружеството, обясни Занчев.

Нагласени ли са обществените поръчки в БДЖ?

Нагласени ли са обществените поръчки в БДЖ?

БДЖ поставя краен срок за техническите преглед на локомотивите от осем работни часа

"БДЖ е националният превозвач, то е институция", категоричен бе зам.-министърът. По думите му не може да се плюе, без да има основания. Той увери, че поръчките в БДЖ са абсолютно прозрачни. Ако проверката на министър Ивайло Московски докаже някакви нарушения, поръчката ще бъде спряна.

Вътрешна свада между частни дружества стои зад днешната атака към железниците. Не може през медиите да се печелят поръчки, атакува Занчев.

Всички компании можели да участват с поръчките на БДЖ, включително и компании от ЕС. Важното било кой ще предложи добра цена и качество на услугата. "Не може да играем мач извън терена, на който е публиката", каза заместник-транспортният министър. Политическото ръководство на Министерство на транспорта искали всичко да е прозрачно и да има конкурсно начало.

Атаките сега били заради това, че железницата е спасена и предстои да се погасят задълженията на дружеството. Успехите в БДЖ, по думите му, се дължат на "силата, която в момента управлява държавата".

Прокуратурата влиза в БДЖ

Прокуратурата влиза в БДЖ

Заради сигналите за злоупотреби в дружеството

Непочтена атака към националния превозвач видя и Веселин Василев, изпълнителен директор на ИА "Железопътна администрация". Той видя атака и лично срещу него. Василев имал неприятно чувство от медийните нападки към него и от това,че неговата позиция не е търсена.

Фирмите, атакували днес БДЖ, искали да провалят обществената поръчка.

31 млн. лв. получава БДЖ от правителството

31 млн. лв. получава БДЖ от правителството

За погасяване на задължения по Втория облигационен заем, сключен през 2007 г.