Нов информационен кол център откри социалният министър Тотю Младенов.
Проектът е финансиран от европейския социален фонд и е създаден в рамките на оперативна програма Развитие на човешките ресурси.
На безплатен телефонен номер за цялата страна 0800 88 001 гражданите могат да получат бърза и изчерпателна информация по въпроси, отнасящи се до дейностите и политиките на Министерството на труда и социалната и политика и съответните му агенции.
Според ръководителя на проекта г-жа Георгиева главната цел на проекта е оптимизиране на качеството на комуникация и координация а между МСТП и централната администрация на агенцията по заетостта и връзката им с гражданското общество.
Операцията цели да разшири комплекса от мерки, насочени към насърчаване на интереса на гражданите към административната дейност.
Мениджърът на проекта Емил Станков заяви: „Това е нещо като социалното 112".
Той обясни, че за по-изчерпателни и комплексни въпроси министерството осигурява на гражданите конферентна връзка с експерти по темата.
Служители в центъра са 25 на брой и са на разположение всеки ден от понеделник до неделя от 8 до 20 часа.
При повикването след края на работното време въпросите се разглеждат на сутринта.
Станков поясни, че моделът е тестват още от февруари, като този преходен период до официалното откриване е бил необходим за професионалното обучаване на служителите в центъра.
До момента най-горещите теми, по които постъпват въпроси са програмите и проектите, предлагани от агенция по заетостта за намаляване на младежката безработица, възможности за квалификация и преквалификация и условия за социално подпомагане.
Министър Младенов разясни, че изпълнението на проекта ще повиши доверието на гражданите и юридическите лица, в това число и на хората в неравностойно положение към администрацията на изпълнителната власт и ще спомогне за предоставянето на прозрачно и качествено административно обслужване на гражданите бизнеса и местните власти.
Междувременно от НОИ обявиха, че от началото на юли стартира дейността и на Контактния център на Националния осигурителен институт.
Той обслужва всички запитвания на граждани, постъпващи чрез автоматичната телефонна централа. Телефонните номера на централата са обявени на интернет страницата на института - 02/9261010, 0894/191010, 0882/187010. Работното време на центъра е от 9.00 до 17.30 ч. всеки делничен ден.
На този етап в Контактния център на НОИ работят десет служители с дългогодишна практика в областта на краткосрочните обезщетения и пенсиите. За оптимизиране качеството на предоставяните телефонни услуги всички те са преминали обучения за работа с клиенти.
NikB
на 11.07.2012 в 15:21:22 #4Ех, да можехте да поемете един кол в центъра, та да се научите на журналистика.
dk
на 11.07.2012 в 14:49:03 #3В тази закостеняла институция не може да стане нещо хубаво, задника се да съдерат. Там са най закоравелите бюрократи, които те прехвърлят от гише на гише и абсолютно нищо не решават. Могат да те накарат да извадиш купчина документи за щяло и нещяло и накрая да не ги искат. Приумици, безхаберие и озлобление към дръзналия да наруши спокойствието им. Според мен, трябва да пратят на борсата абсолютно всички работещи там, да се дезинфекцира всичко и да се проветри. След това да се назначат нови хора, не работили в тази институция.
griffin
на 11.07.2012 в 14:43:33 #2вие сте свине, а това е скорпионско жило все пак съответствие в цифрите у само дотам
griffin
на 11.07.2012 в 14:41:18 #1забравяш тая турска глупост я пробутвай на фесовете и там подобните дегенерати