„Изобщо не се шегувам, като го казвам". Това посочи в интервю за в. Стандарт и цитиран от Religiabg.com председателят на Съвета за електронни медии Райчо Райков.
Той се въздържа от коментар по случая предвид това, че с авторекламата не е нарушен Законът за радио и телевизията, но бе категоричен, че в случая става дума за религиозен култ, който е включен в рекламен клип в гледано време.
„Има закон за вероизповеданията. Редно е, ако Синодът прецени, че има нарушение или поругаване на основни християнски ценности и норми, да повдигне въпроса“, добави председателят на СЕМ.
По повод предаването Райков отбеляза: „ Вече съм стар да си губя времето с гледане на подобни неща. Но, както се казва - за всеки влак си има пътници.
Щом продуцентите го правят вече четвърти сезон, значи има аудитория. Мога да кажа само, че това не е моето предаване, предпочитам да си пусна Моцарт вместо онези, които ги наблюдава Големият брат“.