Процедурата по прехвърлянето на собствеността на концесионера на ски зона Банско "Юлен" АД е продължила 4 години, каза адвокатът на дружеството Петър Петров, обяснявайки защо чак сега става ясно, че Жирардели е мажоритарен собственик на "Юлен" АД, съобщи БНР. Петров е и член на УС на компанията.

"Западната култура не предполага човек да се афишира като собственик. Дори за някои западни общества това е въпрос на много ниска култура - някой да парадира, че е собственик на нещо. Но тук той осъзна, че нещата са обърнати, че нашият манталитет е малко по-различен", обясни Петров.

По думите му Жирардели предприел психологическия ход, за да оповести собствеността си.

Юлиан Попов: Собствеността на Жирардели е пиар трик

Юлиан Попов: Собствеността на Жирардели е пиар трик

179 депутата 5 г. седяха пред клетката на жирафа и накрая казаха: "Такова животно няма"

 

Инициативата за срещата с тримата министри в понеделник е била на Жирардели, каза адвокатът на дружеството.

"Реално той инициира тази среща. А и тя беше част от вече планираните кръгове от срещи във връзка с преговорите по концесионния договор, така че двете неща съвпаднаха".

По думите му, ако държавата не се ангажира с окончателното решение на споровете около ски зона Банско, фактът, че Марк Жирардели е мажоритарен собственик на най-известния ни зимен курорт няма да има никакво значение.

Жирардели придобил "Юлен" през 2016 г.
Обновена

Жирардели придобил "Юлен" през 2016 г.

Срам го е като обяснява, че 10 години не могат да построят втория лифт

Петър Петров изтъкна и факта, че всичко изградено в ски зоната и самият бранд "Банско" е държавна собственост, а концесията приключва след 13 години. Има ли шанс да се реши десетгодишната драма.

Марк Жирардели не бил съветник на Ангелкова в министерството на туризма

Марк Жирардели не бил съветник на Ангелкова в министерството на туризма

От МТ вчера разбрали, че той е собственик на "Т.А.К. Сървисиз лимитед"

"Рано или късно, ние ще трябва да направим нещо. Радваме се, че това го осъзнава и държавата, защото без реални стъпки в определена посока, развитието се спира. А ние нямаме кой знае колко продукти, които бихме могли да промотираме в международен план".