Странни плакати се появиха в централната част на столицата. В големите български интернет-портали банери водят към пъзел, който обещава награди на участвалите.
Според някои от участниците, това е старт на рекламна кампания за нов парфюм, чиято премиера се очаква скоро. Според други - Играта анонсира предстоящо изложение за софтуеър и компютърни игри. А трети твърдят, че по този начин известна фирма за спортни стоки рекламира нова екипировка. А четвърти....А има и пети...
Очевидци разказват, че рекламните агенции организират залози помежду си кой е продуктът и какво ще бъде продължението на рекламната кампания. По мнението на специалисти от бранша, такава кампания може да си позволи само силен и добре познат на публиката продукт, който сменя своя имидж или отправя ново послание към феновете си.
Някои вече получиха "анонимни" писма от организаторите, които обещават скорошно разрешение на загадката. От текста на писмата прозира също така и обещание за получаване на част от ключа, който да даде отговор на въпроса "Какво е Go play и кой ни дава възможност да играем и да се забавляваме"?