Интернет търсачката Yahoo! обяви EURO RSCG Worldwide за своя агенция за глобални проекти, увеличавайки бизнеса, който вече е поверила на агенцията в САЩ и Югоизточна Азия. Black Rocket Euro RSCG – Сан Франциско, която обслужва клиента за САЩ от 1996 година, ще играе ролята на водеща агенция за глобалните проекти.

Първият проект ще бъде първата глобална телевизионна реклама на Yahoo!, която ще тече в 10 страни и ще представя официалното партньорство на търсачката със Световната федерация по футбол ФИФА за създаването на официалния уебсайт на Световното първенство по футбол за 2002, FIFAworldcup.com.

Телевизионната реклама ще бъде подкрепена с печатна реклама и он-лайн промоция на 6 езика в 8 страни с продължителност 28 дни, наградите за която са билети за финала на първенството в Йокохама, Япония.

Търсачката ще инсталира и мрежа от Интернет-павилиони на улиците на Токио и Сеул и дори в Маями. Основни клиенти на пунктовете за мобилен достъп до глобалната мрежа най-вероятно ще бъдат футболните запалянковци, дошли за Световното или предпочитащите да следят събитията от дома си. Сред услугите, предоставяни от павилионите, ще бъдат изпращане на мигновени съобщения, обмяна на електронна поща и преглед на предварително зададени уеб-страници. Освен това, потребителите на мобилните пунктове ще имат и достъп до официалния сайт на ФИФА, който е достъпен само за абонати.