От началото на годината до края на юли в България са били продадени 22445 нови автомобили, 940 автобуси и камиони и 230 мотоциклети.
В сравнение с периода януари-юли на 2005 година се наблюдава увеличение в размер на 21.95% при леките коли и 62.63% при при тежкотоварните и пътническите превозвачи. Сумарният ръст в автомобилните продажби е в размер на 23.19%, съобщиха от Автопрес 2001.

2 641 от реализираните през първите седем месеца на годината нови автомобили са били с марката Peugeot (София Франс Ауто). Тя заема и първото място в класацията на Съюза на вносителите на автомобили в България (СВАБ).
На второ място застава Ford (Мото Пфое) с 2 316 продажби, а третото стана собственост на Toyota- ТМ Ауто, с 2213 продажби.

На четвъртото място, със сумарна реализация от 1930 автомобила, застават осемте дилъра на Opel в България. Петото място е собственост на Skoda- (Еуратек), с 1716 закупени коли.
На шестото и седмото място във временната класация на СВАБ застават Citroen (Автомотор Корпорация) с 1672 автомобила и Volkswagen (Порше БГ) с 1427 автомобила.

С четирицифрен продажбен резултат в края на юли може да се похвали и Renault (Рено Нисан България). През първите седем месеца на настоящата година усилията на дилърите на марката се изразиха с 1161 реализирани автомобила и пазарен дял от 5.17%.