BMW досега са инвестирали около 20 млн. евро.
Според председателя на Борда на BMW Норберт Райтхофер, Индия предлага огромен пазарен потенциал, при това най-вече в областта на луксозните автомобили.
BMW присъства на индийския пазар около 10 години, като досега залагаше главно на развитие на дилърска мрежа. Основаването на дъщерна фирма е логична стъпка за задълбочаване на присъствието, казва още Райтхофер.
Според него, до 2015 г. продажбите на автомобили в Индия ще се увеличат от сегашните 1,2 милиона годишно, до 2,2 милиона.
Това ще бъдат автомобили само за индийския пазар, но BMW заявява, че ще бъдат спазвани нормалните стандарти за качество и безопасност, които се прилагат във всички заводи на фирмата.
Punko
на 05.04.2007 в 19:17:00 #1