
Освен че видяха автомобила, софиянци имаха възможност да се запознаят (макар и за кратко) с качествата на му в импровизиран тест-драйв. Гостите имаха възможността да изпитат и всички останали модели на Chevrolet – Nubira, Matiz, Kalos, Evanda, Tacuma.
За първите три месеца на годината “София Ауто” е продал 63 автомобила от новата за нашия пазар марка. Според изпълнителния директор Михаил Георгиев Chevrolet Lacetti (чийто дизайн е дело на италианския дизайнер Джорджето Джуджаро), ще се превърне в едно от най-добрите предложения в класа.
Автомобилът е най-просторният и комфортен представител в този клас, според Христо Барев, BMD на Chevrolet за България. Освен това цената на колата е изключително привлекателна. Базовият модел 1.4 SE 16V (93 к.с.), струва 21 495 лв., докато най-скъпият – 1.8 CDX 16V (Auto A/C, TC, Side Air bag,Automatic) се продава за 31 665 лв., съобщават от Агенция Speed-Press.