Номинирани за престижната награда „Двигател на годината" са 2,0-литровият турбодвигател на Mitsubishi, монтиран в Evolution X, първият дизелов боксер на Subaru, 3,8-литровият V6 мотор с две турбини на Nissan GT-R.
Други номинирани двигатели са 5,0-литровият V10 на Audi, 1,4-литровият турбомотор на FIAT и 3,0-литровият с принудително пълнене на Volvo.
Двигателят ZR-1, който представлява 6,2-литров V8 с механичен компресор, е начело засега, докато 1,8-литровият мотор на Chrysler-Mitsubishi-Hyundai все още се бори за стабилна позиция в класирането.
BMW, миналогодишният победител, участва с 4,0-литровия си V8, който се монтира в М3, и 2,0-литровия си дизел, който се монтира в модела 123d.
Наградата за най-добър двигател на годината е разделена в 11 категории.
Главните са „Най-добър двигател", „Най-икономичен двигател" и „Най-динамичен двигател".
Останалите 8 са разделени по класове, които се определят от кубатурата на моторите.
Източник: speed-press.com
zetxx
на 21.04.2008 в 14:16:46 #2аве за Mitsubishi-то и за Subaru-то ясно ама каде са тръгнали дрисливците кат ауди .. де са обречени вечно да следват пионерите, е поне се копуват от бг малоумните мутри/еси
patriot
на 21.04.2008 в 13:45:21 #1Мисля си че не може един двигател да е номер едно в днешно време и да харчи 20 на 100 ! Да не говорим колко замърсява,,, някакси несериозно звучи....