Автомобилът дебютира на изложението в Париж. Той e запазил спортното си излъчване, като стандартно се предлага със 17-инчови джанти, съобщават от Speed-Press.

До появата на CR-V на изложението в Токио през 1995 г. Honda не разполагаше с всъдеход собствено производство. В Япония и САЩ се продаваше Honda Passport, но това в действителност беше Isuzu Rodeo.

Размерите на новия CR-V са почти същите като на предишното поколение на модела. В сравнение с предишното поколение, новият CR-V е с около 100 мм по-къс (4530 мм), най-вече заради променената позиция на резервното колело.

Той е с 40 мм по-широк (1820 мм), а височината му е свалена с 300 мм (1805). Колесната база е редуцирана от 2630 на 1620 мм, а следата отпред и отзад е увеличена с 25 и 5 мм съответно.

Задната врата вече не се отваря настрани, а нагоре. На сериозни промени е подложен и интериорът. Предният панел е цялостно прекроен, а скоростният лост е изнесен по-напред на централната конзола. Воланът е изпълнен в стила на новия Civic и е в два цвята.

Осигурено е гъвкаво решение за багажното пространство благодарение на кора, която може да се вдига до 330 мм над пода на багажника. Когато не е необходима, тя може да бъде прибрана на дъното. Предните седалки са по-широки, а задните са делими в съотношение 40:20:40.

За задвижването се грижат 2,0-литров бензинов или 2,2-литров дизелов двигател. 1,8-литровият SOHC i-VTEC е станал още по-икономичен благодарение на системата за променливи фази на газоразпределението.

Бензиновите двигатели се предлагат с нови предавателни кутии - 6-степенна механична и 5-степенна автоматична.

Снимка 1, Снимка 2