
С Astra Н специалистите на Steinmetz отговарят на въпроса: може ли един първокласен автомобил да стане още по-добър. Видно е, че отговорът е положителен.
За база на тунинг-проекта е използвана модификацията с двигател, чиято максимална мощност в стандартната версия е 100 к.с. След намесата на инженерите този показател е увеличен но 118 конски сили, а максималният въртящ момент вече е 280 при 2300 об./мин от предишните 240 Nm.
Това естествено се е отразило и върху динамичните показатели на автомобила, чиято максимална скорост достига 194 км/ч (от 188).
Преработката включва и комплект изключително атрактивни спойлери, най-атрактивният, от които е двуелементният, позициониран над задната врата.
За оптимизиране на аеродинамиката своята роля имат предният спойлер и страничните прагове.
Огледалата за обратно виждане също са нови и донякъде напомнят за тези, в които гледат собствениците на BMW M3.
Освен по-добрият аеродинамичен коефициент за по-стабилното пътно поведение на Astra роля играе и новата геометрия на окачването, което сваля автомобила с 300 мм по-ниско към пътя.