Не може да продължаваме да сме дупката на света по отношение на пътищата, защото дори в съседна Сърбия пътищата не са в толкова лошо състояние. Това каза Диана Русинова - председател на Европейския център за транспортни политики, съобщи БНТ.

Проблемът не е в това как строят строителите, а в това как се контролират тези строежи. Ако има контрол, който просто не приема обекта на строителя, то той никога няма да строи некачествено, защото просто няма да си получи парите.

Караджов се качи на тир, за да се убеди в лошото състояние на обходен път

Караджов се качи на тир, за да се убеди в лошото състояние на обходен път

Това стана по време на протест на тираджиите

Единственият начин да гарантираме, че парите няма да потънат някъде е когато създадем добри и сериозно контролиращи органи. Държавата трябва да спре да се прикрива и да допусне независими експерти да контролират целия процес и да следят за качественото изпълнение на инфраструктура.

По отношение на знаците на "Хемус", Русинова заяви, че знаците за временно ползване са с най-ниския клас на светлоотразителност. Подобен тип знаци не могат да се слагат на магистрали, а европейските директиви и националното законодателство го забранява. Не може едната манивелата на "Хемус" да бъде сменена, а другата не.