Нови влакове тръгват от днес в софийското метро.
Припомняме, новите вагони за метрото в София пристигнаха вчера на пристанище Варна. Новите вагони за столичното метро дойдоха от Кавказ с ферибота " Авангард".
Шест от руските машини ще се движат от "Обеля" до "Цариградско шосе". Други 12 ще обслужват линията от "Обеля" до "Надежда", която ще бъде отворена за пътници в края на август. С тях интервалът в пиковите часове ще намалее до 3 минути.
Дневният пътникопоток ще се удвои наесен - от 180 на 350 хиляди души. От общината се надяват увеличеният капацитет на метрото да намали шума и вредните газове от транспорта в столицата.
Asparyx
на 25.07.2012 в 14:49:40 #15Despair
на 25.07.2012 в 10:37:39 #14Какво става? Пак зависимост от Русия! Сега министър Московски, ще нареди да се закупят три пъти по скъпи и три пъти по слаби като издръжливост вагони от западен производител за любимата на Правителството диверсификация на доставките! Въпреки, че такива вагони се произвеждат в десетки страни на Европа и доставката им не проблем, като природният газ, та да се мисли за диверсификация! Но, такива сме си, абдали и послушковци!
Минувач
на 24.07.2012 в 18:56:54 #13http://www.capital.bg/multimedia/fotogalerii/2012/07/24/1872668_fotogaleriia_po_novata_liniia_na_metroto/?ref=miniurl
dk
на 24.07.2012 в 15:43:24 #12Ами като не ти харесва, не се вози бе! Карай си автомобила, таксита има, градски автобуси.Като гледат опита си с автобусите и спирките - натрошени, надраскани и с разпрани седалки, е естествено да се избере нещо по-трудно за увреждане. А и съвсем не са толкова примитивни, колкото се опитвате да ги изкарате.
viliivanov
на 24.07.2012 в 14:30:20 #11руските машини...... сделано....предназначено за всичко друго, но не и да бъде удобно, да се ползва от хора и ли да е икономично....fuck
iXact
на 24.07.2012 в 12:19:51 #10Сделано в ссср: грубо, но здраво, без пестене на материал, издържа на всякакви температури (това си е ГОСТ все пак), остаряло технологично и неикономично, но анти-варварско, с вградени кошчета за люпене на семки и празни бутилочки. Става.
lauraok
на 24.07.2012 в 12:12:38 #9Някой ще ми разтълкува ли : " Други 12 ще обслужват линията от 'Обеля' до 'Надежда'" ?
LeBaron
на 24.07.2012 в 12:12:23 #8Хаха яко вандало устойчиви, супер са.
rudy
на 24.07.2012 в 12:08:03 #7искал като швейцария, няма 5 стотинки в джоба пък все към богатите гледа а швейцарците са изроди - едните ви тровят (Нестле) другите уж ви лекуват (Рош) а банките са посредата
JedyMaster
на 24.07.2012 в 11:28:10 #6Да, руските са изключително шумни, но за това пък евтини
Браво за метрото!

vesel
на 24.07.2012 в 10:45:30 #5Защо са ни руски мотриси?! Защото са по-евтини (особено на старо) и защото се произвеждат като "ширпотреба" от завода в Митыщи, чието основно производство са автомобилни платформи за системата на ПВО С 300. Пътувал съм в Швейцария в метро и влак - това преживяване е като ням филм, няма никакъв звук. Ех, някога са мечтали България да бъде Швейцария на Балканите...
Минувач
на 24.07.2012 в 10:27:03 #4Ето защо тези вагони са най-подходящи за България: "В пассажирском салоне размещены вандалостойкие диваны полужесткой конструкции"
Stealthblade
на 24.07.2012 в 10:25:29 #3Поправка! http://www.metrowagonmash.ru/81-740-2.htm
Минувач
на 24.07.2012 в 10:22:45 #2Още в началото на строежа бяха закупени руски мотриси. Те престояха десетилетия, преди да бъдат използвани. В последствие, с развитието на метрото бяха закупувани на още 2 пъти руски мотриси, за да се уеднакви поддръжката им и резервните части. Руснаците имат традиция в метростроенето и не трябва да ги пренебрегваме. Така стои въпроса и с руската водка.
Stealthblade
на 24.07.2012 в 10:22:07 #1За който го интересува и разбира руски: http://www.metrowagonmash.ru/81-740.htm