Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца.

Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 39 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които, ако изчезнат, биха ни липсвали.

Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, които силно подкрепяха "Краси" в трите кръга на надпреварата и в крайна сметка дадоха вота си със сериозна преднина за "Най-добрата майонеза".

При получаването на наградата мениджърът на майонеза "Краси" Даниела Авджиева сподели: "Искаме да благодарим на всички, които гласуваха за нас, на всички, които ни вярват и предпочитат майонеза "Краси", защото ние работим със сърце и от сърце, за да бъдат доволни нашите потребители. Не допускаме компромиси със суровини и качество и пазим традицията вече повече от 20 години да доставяме на трапезата на българина вкусна и качествена храна." Това е висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията "Любими марки" за трета поредна година.

Майонеза "Краси" е най-продаваният продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир и др. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват.

Снимка 303912