Автомобил на Националната служба за охрана (НСО), в който се е возил съпредседателят на "Продължаваме промяната" Кирил Петков, е катастрофирал в 17.30 ч. днес на входа на Аксаково, съобщиха от пресцентъра на партията.
От ПП посочват, че инцидентът е причинен от внезапно изскочил автомобил от път без предимство. В колата са пътували над 60-годишни мъж и жена.
На място веднага са се отзовали полицаи. При катастрофата има пострадали.
По данни на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) към момента е спряно движението по пътя между Варна и Добрич в района на град Аксаково в посока Варна заради пътното произшествие. Трафикът се пренасочва през общинската пътна мрежа на Аксаково. Движението в посока Добрич се регулира от "Пътна полиция".
БНР информира, че е загинал шофьорът на лекия автомобил, сблъскал се с колата на НСО. Бившият премиер не е пострадал при инцидента.
По информация на регионалната дирекция "Противопожарна безопасност и защита на населението" във Варна пострадалите при катастрофата мъж и жена първоначално са били настанени в болнични заведения.
Малко по-късно и от НСО потвърдиха за инцидента, без да споменават името на охраняваното лице в служебната кола. От Националната служба за охрана също твърдят, че техния автомобил се е движил по път с предимство, което е отнето от другата кола. При удара тежко пострадал шофьорът на другото превозно средство, а пътувалата с него жена е в болнично заведение.
От Националната служба за охрана уверяват, че оказват пълно съдействие на МВР и на Военно-окръжна прокуратура за изясняването на обстоятелствата около инцидента.
От НСО заявяват, че водачът на служебния автомобил на НСО не е пострадал. Според националното радио обаче той е с по-леки наранявания, докато жената, която е на 58-години, е с опасност за живота, по данни от МБАЛ "Св. Анна" във Варна.
Кирил Петков изказа във "Фейсбук"съболезнования на близките на шофьора, починал при пътния инцидент край Аксаково, както и благодарности към Бърза помощ и НСО.
Моите огромни съболезнования на близките на починалия шофьор. Колата на НСО, с която отивахме към Варна тази вечер, катастрофира на влизане в Аксаково. Возих се на задната седалка в колата и получих само изкарване на въздуха, но реално не съм пострадал. Бърза помощ дойдоха много бързо на място, както и пожарникарите, които успяха много професионално да разрежат колата, за да извадят пострадалите, написа той.
Искам да благодаря и на тези, които още в първите минути успяха да намерят лост, и заедно отворихме вратите, за да стигнем до хората. Благодаря и на двамата служители от НСО, с които отворихме заедно вратите и бяха адекватни, въпреки че и те бяха с травми. Без професионалната техника и уменията на пожарникарите нямаше да се справим.
Дадох дума на екипа на пожарникарите, че тези специализирани инструменти, които ползвахме, трябва да са във всяка пожарникарска кола, защото разбрах, че само някои ги имат, а други - не. Обещавам, че ще направя всичко, за да ги осигурим!
Отидох и до болницата, в която е приета жената в другата кола. Говорих с неврохирурга, която ме уведоми, че черепната травма изглежда незастрашаваща живота. Медицинският персонал в болницата бяха големи професионалисти и им благодаря за моменталната помощ, която оказаха на жената. Ще спра предизборната си кампания, докато съм сигурен, че всичко, което зависи от мен, за да помогна на пострадалите и семейството, е направено, написа още Петков.
NaskoZashtoto
на 17.05.2024 в 10:48:01 #5Внимателно разгледах четирите снимки. На две от тях се вижда, ме ударът е бил почти челен, като джипът е в насрещното платно, а малкото смазано Ауди е избутано в канавката в дясно от своята лента. Зад автомобилите се вижда табелата на входа на самото Аксаково, което потвърждава предположението ми за посоката на движение на двата автомобила. На другите две изгледът е от места отвъд Т-образно кръстовище, зад което на правия участък са двата катастрофирали автомобила, пожарни и полицейски коли. Интересното е, че от тези снимки става ясно, че Аудито е идвало от Аксаково по пътя с предимство, а доста вероятно е джипът на НСО да е идвал с десен завой от пътя без предимство (знакът “Стоп” може да се разпознае на една от панорамните снимки по формата му) и е “изтървал” завоя, навлизайки в насрещното платно. По-малко вероятно е и джипът да се е движил направо и по някаква причина да е навлезнал в насрещното. При всички случаи обаче положението на двата автомобила на платното и спрямо кръстовището изключват версията, че Аудито е дошло от страничния път и може би без да спази знака “Стоп” е изскочило пред колата на НСО. Просто никой от възможните сценарии за такъв удар не би завършил там, където са двата автомобила.
paqka
на 17.05.2024 в 00:26:48 #4На Бойко Борисов за 12 години му направиха един колаж с нарисувани златни кюлчета. Котето от първият ден почна с престъпленията като двоен гражданин а на втората година стана и убиец ... Ама вие му викайте .... Нема нищо. Нали е от харвард
paqka
на 17.05.2024 в 00:23:27 #3Евала промяна, евала изчегъртващи. Трепети го тоя тъп народ дето гласува за вас
ТT
на 17.05.2024 в 00:14:09 #2Дали е отнел предимството, навлизайки от път без такова, няма как да се определи без информация за скоростите. Защото въпросът дали и доколко ти е отнето предимството, ако си се движил със 100 км/ч в зона, където си имал право да се движиш с 60, е МНОГО в сива зона и съд ще трябва да разсъждава по него, за да определи размера на отговорността на двете страни. Има значение и видимостта. Коли на НСО би трябвало да имат GPS-тракери с памет и вероятно дори видеорегистратори (видеокамери). Дано случаят е такъв... Съболезнования на опечалените.
projekt
на 16.05.2024 в 20:01:23 #1Киро е на хранилка на "посолството"....никой няма право да го закача.