Лекар от МВР болница стреля по таксиметров шофьор при инцидент на пътя тази нощ в София. Водачът на таксиметровия автомобил е настанен в болница, без опасност за живота.
Малко след „екшъна" десетки таксита се събраха пред сградата на парламента в знак на протест, но до по сериозни инциденти не се е стигнал.
Нов таксиметров екшън - в Пловдив
Още...
След проверка от МВР съобщиха, че сблъсъкът между двамата мъже е станал след конфликтна ситуация на пътя при червен светофар на кръстовището на булевардите „Васил Левски" и „Дондуков".
От видеозаписа, разпространен от полицията, става ясно, че таксиметровият водач първи слиза от колата си и се насочва към другия автомобил.
Пострадалият без опасност за живота
Още...
Таксиметровият шофьор и мъжът, пътуващ във „Фолксваген Поло", излизат от колите и започва сбиване.
Шофьорът поваля опонента си на земята и му нанася множество удари с юмруци по главата. В същия момент съпругата на потърпевшия, която управлявала фолксвагена, се опитва да се намеси, но също е повалена на земята.
Мъжът й успява да се върне до колата и да произведе изстрел. Предстои експертиза на модела, марката и калибъра на оръжието.
Директорът на СДВР Валентин Йорданов заяви пред news.bg, че лекарят е имал разрешително за притежание на оръжие, но експертиза ще установи дали това е оръжието, с което е произведен изстрелът.
Малко по-късно е издирено семейството, участвало в инцидента.
Двамата са задържани по за 24 часа. Установе но е, че 48-годишният Васил Лингорски и съпругата му Росица са съответно лекар и медицинска сестра в Медицинския институт на МВР.
В късния следобед жената е освободена, но мъжът й остава в ареста.
Пострадалият 25-годишен таксиджия е криминално проявен за кражба през 2003 и незаконна таксиметрова дейност през 2010 година.
Допълнителна проверка констатирала, че свидетелството му за управление е обявено за отнемане поради факта, че за различни нарушения на Закона за движение по пътищата са му съставени 62 акта и са му отнети 128 контролни точки.
illuminat
на 09.01.2011 в 13:46:57 #380Бакшиша е ударил на камък тоя път ..Ама и да небеше бакшиш пак не трябва да слизаш да се разправяш точно заради това . Не се знае кой е срещу тебе може да гушнеш букета. От друга страна не харесвам бакшишите
12 без 2
на 09.01.2011 в 12:18:20 #379sofia12 | 09.01.2011 04:15 Чукаш на отворена врата! Говориш ги тия неща, понеже нямаш хабер от философия, както виждам... което не е грях, но поне си попълни знанията, ето тук имаш шанса да го сториш чрез мен. Философията не отрича емпиричната наука, а само я рефлектира и алтер(натив)изира. Първо, само чрез философия можеш да разбереш как работи научната форма изобщо и какви са нейните граници и възможности. Това няма как да го схванеш чрез научна критика, а само чрез философска. Второ, философията е един съвсем отделен от емпиричната наука начин да представиш обяснение на света, при това без задължително да зависиш от науката (даже и ако решиш да си помагаш с нейните постижения, за философите няма да звучиш по-убедително). Трето, философията не е чисто и просто метафизика, както си мислите ти и браво, макар че може да бъде И това. Философията на постмодерна напр. е антиметафизична, деструктивна и деконструктивна спрямо безконтролно догматично умножаваните същности в научното и всяко друго познание. В този смисъл тя е метаигра, обясняваща езиковата образност/игровост изобщо, вкл. и ако последната догматизира в полето на науката и класическата метафизика. Начинът, по който ще си обясяняваме света е избор на субект, и не интерпретациите - каквито и да са те - избират субекта, а тъкмо обратното, при условие че е налице свобода и отговорност! Последните пък не зависят от никаква политическа и икономическа воля, а единствено от степента на осъзнатост (саморефлексия).
каНак
на 09.01.2011 в 05:23:35 #378Истинският философ би се държал като всеки истински професионалист, не е такъв случаят на Будала12без2, не се държи на ниво нито като професионалист нито като съфорумец, ако се разрови човек назад по коментарите му на моменти става доста вулгарен и циничен, а не рядко си изпуска нервите нацяло и псува като каруцар , пълна излагация... А иначе радвам се, че имам съграждани като браво и софия12, ама все по чужбина, случайно или не...
bravo
на 09.01.2011 в 05:05:48 #377софия12, Поздрави, за много години - отдавна не сме се засичали Напълно подкрепям подкрепата ти Аз лично не съм далеч от философията на Булавата, но само и единствено ако се разглежда в чисто философски аспекти. Не мисля, че е съотносима към обществено-политически системи и дебати на тази тема. Смятам, че е удобен и последен пристан за комуноида да отнесе нещата там, където единствено има някакъв шанс да спечели, след като точните науки, а и неточните дори, като история, политология и т.н. са го оборили отдавна, а именно в абстрактното, понеже конкретното винаги го опровергава. Иначе аз мисля, че философията е полезна, най-малкото с цел упражняване на интелекта и не я смятам за ненужна. Естествено, има и други преимущества.
Мирю
на 09.01.2011 в 02:48:17 #376В други сайтове пише, че бакшиша нападнал лекаря и съпругата му. От надпревара между журналистите кой да бъда по-интересен и по-четен се сетих за един много як виц: Две момчета играят футбол в парка. Изведнъж някакво отвързало се куче налита на едното от тях. Другото вдига една намираща се наблизо греда, удря с нея кучето, чупи му врата и го убива. Минаващ наблизо спортен репортер става неволен свидетел на случката, отива до момчетата, вади бележник и започва да записва: - Невръстен фен на ЦСКА спасява приятел от отвързал се звяр… Момчето-спасител го прекъсва: - Аз не съм от ЦСКА. Репортерът започва отначало: - Малък славист спасява приятел… - Но аз не съм и от “Славия” - заявява момчето. - А от кои си тогава? - От “Левски”, кои други? - заявява гордо фенът. Журналистът пише: - Малолетен престъпник убива домашен любимец…
Baj Ivan
на 09.01.2011 в 01:37:03 #375Shoot first, then ask?!
сеирджия
на 09.01.2011 в 01:24:02 #374Изумительно, гениально, восхитительно, невероятно, Можно добавить еше одно стихотворение ? - Союз нерушимый республик свободных Сплотила навеки Великая Русь. Да здравствует созданный волей народов Единый, могучий Советский Союз! Припев: Славься, Отечество наше свободное, Дружбы народов надежный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы, к победе ведет! Сквозь грозы сияло нам солнце свободы, И Ленин великий нам путь озарил. Нас вырастил Сталин — на верность народу На труд и на подвиги нас вдохновил. Припев: Славься, Отечество наше свободное, Счастья народов надежный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы, к победе ведет! Мы армию нашу растили в сраженьях, Захватчиков подлых с дороги сметем! Мы в битвах решаем судьбу поколений, Мы к славе Отчизну свою поведем! Припев: Славься, Отечество наше свободное, Славы народов надежный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы, к победе ведет!
12 без 2
на 09.01.2011 в 01:02:03 #373Носете си новите дрехи, момчета! Не казвайте утре ще бъдем красиви! Не казвайте утре ще бъдем щастливи! Не казвайте утре ще бъдем, ще бъдем... Ще обичаме утре, утре ще бъда любим. Носете си новите дрехи, момчета! Падаме, както ходим, умираме, както спим. Не казвайте утре ще почнем голямото, днес да спечелим пари за прехраната. Не казвайте утре ще бъдем честни! Днес тихичко ще се проврем... Носете си новите дрехи, момчета Ходейки падаме, сънувайки мрем. Не казвайте утре със вик на площада ще кажа истината, после - на клада! На клада, но утре, а днес потърпете. Днес се налага да премълчим. Носете си новите дрехи, момчета Падаме, както ходим. Умираме, както спим. Стефан Цанев
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:51:29 #372С понятието "Запад" днес свързваме освен лукса и натруфеността, и всички възможни, вкл. и клинични измерения на кризата. Аз съм критик и опозиционер, аз не мога да си позволя да обожествявам уестърна, след като съм съдбоносно предизвикан от Ийстъра. Аз съм син на Иструм (Дънов-Дунав), така да се каже, дунавско чедо и очаквам третото си освобождение от братушката на Дунава, аз съм рисков и ежемоментно рискуващ и не следвам в нито един момент сенки, отлагания, остатъци, залези... ...Нямам намерение да падам, сиреч, това казах... Имаше един турски филм, метинчо сигур го знае: "Дърветата умират прави". Ние по ийстърско пък не умираме, а и да умрем, възкръсваме...
bravo
на 09.01.2011 в 00:45:44 #37112 без 2 | 09.01.2011 00:30 Какъв би бил смисълът от философията, ако я откъснем тотално от конкретният живот на човека? Ако му казваме, че той се залъгва, че живота му в Америка е по-добър, понеже става жертва на "привидността на ежедневният императив"?" =========================== Философията би ти помогнала да избереш друга парадигма - например вместо дескриптивната, да си харесаш конститутивната. Топосите (местата) са отстояния в кръга на притежанията на субекта, а не обратното, както считат дескриптивистите, които те описват като част от някакво съдържание. Така би могъл да отпадне и фикционизма на незаменимите топоси, както и цялата география, която уж била необстоятелствена и "сама по себе си". Оттам нататък (от географията и отвъдността на местата) следват, впрочем, и останалите фикционизми, свързани с по-добрите, по-плодородните, по-малко грешните, по-устроените човешки места, които уж изначално превъзхождали "съществото на смисъла"... Нищо подобно, спокойно може и да не бъде така... Чуди се Намига ========================================= Ок, разбирам, но според мен ти самият си позволяваш да впрягаш твоите теории с цел охулването на дадена нация, географска област или конкретна политическа система. Именно затова казах, че според мен противопоставянето на тезите в твоята избрана философия не е свързана с политиката, и затова няма място в тази дискусия, която е с конкретна насоченост. Защото колкото и да е подвластна реалността на различни дефиниции и гледни точки, потокът на хора не е дефиниция, т.е. теория, а действие, т.е. практика и инстинктивно действие. А потокът, драги Булава,все още е на Запад. И ако трябва да следваме други психологически теории, а именно за пирамидата на нуждите на човека, то накрая ще се окаже, според мен, че пак мястото да се постигне "свободата" в смисъла, в който ти я разбираш, е на Запад.
Юлиан-3
на 09.01.2011 в 00:40:46 #370плебея е спец по грешните думи....
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:38:09 #369Иначе казано, върховното човешко постижение е да превръщаш чрез усилие всеки акт на емпиричното познание в рефлективно самопознание, а епохата - в епохЕ. Трудно дело, но единственото достойно за хомо рационале-то, а не консумеристкото му гражданско състояние на добре угоено буржоазно теле, изчакващо безропотно събитията по все по-приближаващото си заколение!
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:30:54 #368Какъв би бил смисълът от философията, ако я откъснем тотално от конкретният живот на човека? Ако му казваме, че той се залъгва, че живота му в Америка е по-добър, понеже става жертва на "привидността на ежедневният императив"?" =========================== Философията би ти помогнала да избереш друга парадигма - например вместо дескриптивната, да си харесаш конститутивната. Топосите (местата) са отстояния в кръга на притежанията на субекта, а не обратното, както считат дескриптивистите, които те описват като част от някакво съдържание. Така би могъл да отпадне и фикционизма на незаменимите топоси, както и цялата география, която уж била необстоятелствена и "сама по себе си". Оттам нататък (от географията и отвъдността на местата) следват, впрочем, и останалите фикционизми, свързани с по-добрите, по-плодородните, по-малко грешните, по-устроените човешки места, които уж изначално превъзхождали "съществото на смисъла"... Нищо подобно, спокойно може и да не бъде така...
Юлиан-3
на 09.01.2011 в 00:27:20 #367ПЛЕБЕЯ почна да ме АНАЛизира... .....ебаси кефа,бих казал.....
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:25:52 #366"Съгласен съм, но къде е нивото, до което реалността е интерпретивна? Можеш ли да убеждаваш хилядите избягали от Иран и СССР в Америка, че не са интерпретирали достатъчно добре реалността, че са се подлъгали и т.н. Именно в такива моменти според мен конкретното неминуемо се намесва, и реалностите придобиват много по-дефинируеми измерения - когато става дума за живота на човека и фундаментални избори в него. Какъв би бил смисълът от философията, ако я откъснем тотално от конкретният живот на човека? Ако му казваме, че той се залъгва, че живота му в Америка е по-добър, понеже става жертва на "привидността на ежедневният императив"?" ================================================ По този въпрос вече съм говорил тук, не искам да се повтарям. Дефинициите имплицитно или явно правят реалността, въпросът е, че те не са самодостатъчни, нито пък насочеността и фиксациите ни са незаменими. Това са и предимствата, и недостатъците от съ-образяването на тебе самия с човешка общност. Философията го отчита и затова се насочва към въпросите на постмодерна, чрез който се нищува. Ако това не е лек, то поне е някакъв изход към свободата-отговорност, който строгата наука не предлага.
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:22:30 #365Край морето П.К. Яворов Стоях загледан: едностайно вълната гонеше вълна в море - пустинно и безкрайно. А сякаш птица, лекокрила, ей кораб с опнати платна - стрела не би го опредила. "Постой" - по пеница бразда бе кратка негова следа... Току се кораба затули и огън-сълза из очи полекичка се претъркули. Светът - море... И нявга що ли след мене тук ще поличи от преживените неволи?
bravo
на 09.01.2011 в 00:20:05 #36412 без 2 | 09.01.2011 00:11 bravo | 09.01.2011 00:05 Тежестта на реалностите е основно интерпретативна. Малко или почти никак (не) се държи сметка, че фиксацията върху интерпретациите (пред)определя нагласите. В този смисъл ти можеш да бъдеш само гост на определени интерпретативни модели, можеш обаче и да си останеш изцяло подвластен на тях. Просто един мъдър човек като теб не би следвало да си позволява когато и да е в мирогледните си реакции да остава без алтернатива. Понеже икономичното и политичното са само състояния на нещата, и не във всеки момент от битието ни ние сме длъжни да реагираме през призмата на политиката и икономиката. напротив, взаимодействието ни със света като цяло е във всеки един момент, и твоята опънатост като струна следва да прицелва света, ако иска да не му изостава. Ето на това ни учи философията - че няма как в нито един момент смисълът на биващото да изпреварва избора откъм субекта, който го носи и/ли издейства. ======================================== Съгласен съм, но къде е нивото, до което реалността е интерпретивна? Можеш ли да убеждаваш хилядите избягали от Иран и СССР в Америка, че не са интерпретирали достатъчно добре реалността, че са се подлъгали и т.н. Именно в такива моменти според мен конкретното неминуемо се намесва, и реалностите придобиват много по-дефинируеми измерения - когато става дума за живота на човека и фундаментални избори в него. Какъв би бил смисълът от философията, ако я откъснем тотално от конкретният живот на човека? Ако му казваме, че той се залъгва, че живота му в Америка е по-добър, понеже става жертва на "привидността на ежедневният императив"?
Юлиан-3
на 09.01.2011 в 00:19:04 #363ПЛЕБЕЙ,ти винаги си бил тъпоумен.....стремеж да изглеждаш ентелегентен?....
Юлиан-3
на 09.01.2011 в 00:14:30 #362ПЛЕБЕЙ,простотии като твоите , рожби на общата култура няма що да се записват......те са навсякъде около нас.....забележителната ти ерудиция,както знаеш, се измерва в атмосфери....като на всеки въздухар.....
12 без 2
на 09.01.2011 в 00:14:22 #361Дъ илюжънс ъф ординъри имперътив... разбира се, английският език не е дотолков философичен, но аз имам опити с изнасяне лекции на философски английски, добре се справям и ме разбират...