![Том Ханкс, Одри Тоту, Йън Маккелън и Жан Рено в](/photo/facts/davinci.jpg)
Организацията покани медиите да посетят една от школите й за професионално обучение в Рим, информира АП, за да покаже часовете за практическо обучение на младежи.
Денят за тази PR-кампания не е избран случайно – днес е премиерата на филмовата адаптация на Шифърът, с която се открива фестивалът в Кан.
Opus Dei вече огласи мнението си, че филмът /и романът/ се отнасят обидно както към самата организация, така и към Католическата църква и християнството изобщо.
Религиозната структура публично изрази недоволството си от отказа на кинокомпанията Sony Picrtures изрично да обозначи в началните титри, че сюжетът на филма се базира на измислени обстоятелства.
Opus Dei разкритикува и посланието на рекламната кампания - „Търсете истината”.
В отговор възпитаници на организацията създали компютърна игра „Търсете истината тук”, в която играчът печели при всеки верен отговор за християнството.