Комисията за защита на конкуренцията наложи имуществена санкция от 20 000 лв. на „Интерснак България" ЕООД заради рекламната кампания „Спечели Beetle или Golf", съобщиха от пресцентъра на КЗК, цитирани от money.bg.

Участниците в промоцията трябва да съберат трите елемента на пъзел, две части на автомобил и ключ, които са поставени в опаковките на „Чио Чипс".

КЗК установи, че възможността за спечелване на голямата награда е пряко обвързана със закупуване на конкретния продукт, а стойността на обещаните автомобили надвишава значително законовия праг от 10 минимални работни заплати или 100 пъти цената на стоката.

Комисията приема, че промоционалната игра измества вниманието на потребителите от качествата на рекламираната стока и акцентира върху шанса за спечелване на автомобил. Подобно поведение нарушава разпоредбите на Закона за защита на конкуренцията.