Участниците в промоцията трябва да съберат трите елемента на пъзел, две части на автомобил и ключ, които са поставени в опаковките на „Чио Чипс".
КЗК установи, че възможността за спечелване на голямата награда е пряко обвързана със закупуване на конкретния продукт, а стойността на обещаните автомобили надвишава значително законовия праг от 10 минимални работни заплати или 100 пъти цената на стоката.
Комисията приема, че промоционалната игра измества вниманието на потребителите от качествата на рекламираната стока и акцентира върху шанса за спечелване на автомобил. Подобно поведение нарушава разпоредбите на Закона за защита на конкуренцията.
null
на 14.02.2008 в 10:59:26 #5Hem tuk Hem tam
на 13.02.2008 в 21:04:35 #4Минувач
на 13.02.2008 в 17:53:58 #3MIKO
на 13.02.2008 в 16:18:04 #2boris
на 13.02.2008 в 15:39:36 #1