От „Български държавни железници" ЕАД представиха най-новата си услуга - „Интернет - продажба на железопътни билети".

Целта е да се повиши конкурентоспособността на дружеството. Услугата е достъпна чрез интернет страницата на Международно пътническо бюро „Рила" (www.bdz-rila.com), както на български, така и на английски език.

За да направи онлайн резервация, клиентът трябва да се регистрира в системата за плащане. Задължителни данни при регистрацията са: имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място; валиден e-mail за кореспонденция; валидна дебитна или кредитна банкова карта (VISA, MasterCard, Maestro и БОРИКА).

След като направи своята заявка клиентът получава превозните си документи в един от 16-те офиса на международно пътническо бюро „Рила", които се намират на територията на градовете: София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Велико Търново, Горна Оряховица, Стара Загора, Хасково, Враца, Благоевград и Добрич.

Офисът се посочва предварително от клиента, а билетите се получават срещу представени документ за самоличност и номер на поръчката. Има опция за доставка чрез пощенска пратка на територията на страната срещу съответното заплащане.

Новата услуга не само ще повиши конкурентоспособността на дружеството, но представлява и голямо улеснение за клиентите на компанията.