След вчерашното съобщение от М-Тел и Комисията за защита на потребителите, че операторът премахва клаузата за автоматично подновяване на договорите от 5 април, Глобул обяви подобен ангажимент, но същевременно разкритикува своя конкурент.

Компанията изразява „несъгласие с практиката за автоматично подновяване на договорите още когато тя беше въведена от основния конкурент преди няколко години. Много преди изострянето на общественото внимание към темата от последните месеци, Глобул нееднократно призовава регулаторните органи да вземат отношение. Когато това не се случи, Глобул въведе подобни клаузи и в своите договори с потребителите, за да защити своята пазарна позиция".

От Глобул смятат, че обявеното от М-Тел премахване на клаузите за автоматично продължаване на договорите на нови абонати не е решение на проблема, тъй като клаузата остава в сила за действащите в момента договори. Затова от Глобул заявиха, че ще премахнат клаузата и за своите съществуващи абонати едва тогава, когато това бъде направено и от М-Тел, съобщава TechNews.bg.

Преди дни Глобул обяви, че новите клиенти на компанията могат да се възползват и от предложението Welcome Guarantee, с което операторът гарантира качеството на своите продукти и услуги и дава на потребителите, които не са напълно удовлетворени, възможността да прекратят своя абонаментен договор без да заплащат неустойки, както и да си възстановят заплатените месечни такси.