Кризата е намалила с 50 на сто продажбите на нови автомобили в България и сериозно влияе на търговията с коли.
Това съобщиха от Съюза на вносителите на автомобили в България, цитирани от БиТиВи.
Освен, че продажбите са намалели, цените в сектора също са паднали с около двадесет процента, твърдят експертите.
Търговците на коли отчитат минимални продажби през последните месеци и очакват пазарът да започне да се възстановява през идващата години.
Въпреки това, нивата на продажби от 2007 година, при едно благоприятно развитие на кризата, ще бъдат достигнати едва през 2011-2012.
kanzas123
на 29.11.2009 в 20:40:58 #8всеки мързелив олигофрен ......в нова кола на лизинг....... Това е безумие.......улиците на които може да дойде и да паркира пожарен камион са много много малко......ако се наложи на някого да му се спасява имуществото от пожар и не може да доиде пожарната заради ужасно многото автомобили отпред.......това е кретения......
Astro
на 29.11.2009 в 02:23:30 #7Да как няма да го удари, то се навъдиха гражданчета дето кат си сложат задника на седалката си мислят, че са хванали господ за шлифера. Да ама не, кризата идва да им каже да си обират крушите и да станат обикновени хора, като българите на кракомобил или на колело. И да си спомним времената когато всички бяхме равни и без пари, но не бяхме задници и имахме идеали различни!
mdihm
на 28.11.2009 в 01:12:28 #6естествено. в щатите една много луксозна и бърза кола, лимузина ..спортна .каквато искате струва 50-60 хил лева нова. тук струва 100,000 и нагоре. там бензинът струва 90 стотинки на литър, а тук е почти 2 лева, като имаме в предвид че хората в бг получават поне 5-6 по-малки доходи средно. тоест в щатите излиза да кажем около 10 пъти по-изгодно да купиш една кола и да я подържаш. за коли на старо не ми се говори, направо са без пари.. тук в европа плащаме като грешници, а в България пък сме най-прее*аните от всички ! това е.
petrov_petar
на 27.11.2009 в 22:22:27 #5mc solaar Не е лукс,приятелю.Ако плащането на 5 литра масло и филтър-масло и въздух,на всеки 20000км е лукс за българина,в европа не е проблем.
dqdopop
на 27.11.2009 в 21:31:46 #4Ами да падат. Прегледах набързо цените за един модел, който се разпространява по целия свят. В щатите цените за най-ниския клас и най-високия клас от модела са 15300$ и 20100$. В Белгия цената на най-високия клас от модела беше около 17500 евро. В България цените съответно са малко под 30000 лева за ниския клас и 43500лв за високия. Е как да ги съжалява човек?
mc solaar
на 27.11.2009 в 21:03:41 #3нормално, в Европа поддръжката на кола /особено нова/ е ЛУКС !!!
bahur
на 27.11.2009 в 20:36:36 #2Не е чак такъв проблем с новите - нивата са като през 2005 и 2006г. Просто през 2007 и 2008 много избухнахме и се метнахме на нови автомобили като невидели.![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_biggrin.gif?_=1446728989)
нешо
на 27.11.2009 в 19:59:09 #1Не е само кризата виновна.Просто пазара у нас се пренасити с автомобили.Има регистрирани 3,2 милиона автомобила.Това е много за 7 милионна България,от които 2 милиона и половина пенсионери и 1 милион и двеста хиляди деца до 18 години.