М-Тел започна да известява потребителите си, че фактурите за януари са готови и че вече могат да платят сметките си, информира money.bg.
За огромната част то клиентите на мобилния оператор последната им издадена фактура е за декември 2010 г. и така вече са натрупали 3-4 периода за плащане.
Подобен проблем, причинен от въвеждането на нова IT система в телекома, имаше и през есента на миналата година.
В краткото съобщение, получено от оператора, обаче не се упоменава срока за плащане. Операторите на М-Тел поясниха, че сметките може да бъдат заплатени в 60-дневен срок.
Припомняме, от Асоциацията на потребителите на телекомуникации и интернет услуги (АПТИУ) и Асоциацията „Активни потребители" обявиха, че ще внесат колективен иск срещу М-Tel. Председателят на УС на АПТИУ Янаки Ганчев, поясни, че искът се завежда заради оплакванията на потребителите относно услугите на оператора.
Този иск обаче не стресна особено мобилния оператор. От компанията съобщиха, че Асоциацията на Янаки Ганчев вече няколко месеца се занимава персонално с Мобилтел, но въпреки това не намира особена обществена подкрепа.
sheitan
на 29.04.2011 в 11:10:49 #8Да им плаща кой иска, аз няма да съм от тези. Хораааа до кога ще мълчим и ще робуваме на тези комунисти и манипулатори
Henzelota
на 28.04.2011 в 15:03:58 #7И аз получих днес известие, че са ми излезли фактурите за последните 3 месеца. СУпер !
Tedinceto
на 28.04.2011 в 09:50:34 #6На мен пък не ми е особен проблем това, че не съм си получавала фактурите последните месеци. Вярно, че се бях постреснала как ще ги плащам наведнъж, но се оказа, че и това не е проблем с 60 дневният срок на плащане и възможността за разсрочено плащане. Що се отнася до колективния иск, чух, че Ганчев събирал "такси" за да участваш в него, което лично на мен ми се струва доста обезпокоително.
Power-a
на 27.04.2011 в 22:29:09 #5За огромната част то клиентите на мобилния оператор последната им издадена фактура е за декември 2010 г. и така вече са натрупали 3-4 периода за плащане. Подобен проблем, причинен от въвеждането на нова IT система в телекома, имаше и през есента на миналата година.
Че то проблема си е един и същ
Мтел... какво повече 
Kanu
на 27.04.2011 в 22:06:26 #4daemon, това, че ти нямаш проблеми с Глобул, не значи, че и те не са боклуци! Само виж какво става ако искаш да прекратиш ИЗТИЧАЩИЯ ти договор. С 2 думи: правят договорит с клаузи, че след периода на действие договорът автоматически се подновява и за да се спре трябва да се прави с н'ам к'во предизвестие
Ай, честито!
ТеНеТеМе
на 27.04.2011 в 15:43:16 #3У нас, ако имаш кинта (особено като рекламодател), дори и всеки ден да колиш хора за удоволствие на площада, можеш да си осигуриш медиен комфорт.
daemon
на 27.04.2011 в 15:36:22 #2Странно е как тънат в медиен комфорт - нямаше един да разнищи проблема, всички овце си седяха и кротко чакаха да ги доят. Не знам, аз такива проблеми в Глобул нямам.
Архангел
на 27.04.2011 в 14:50:45 #1Мтел да наема по-добри студенти от ФМИ и да не се скръндзи за заплатите