Българският клон на най-бързо развиващата се в света компания за пазарни проучвания „Синовейт" ЕООД, която е част от водещата световна компания за маркетингови и комуникационни услуги Aegis Group, събира информация за потребителите в България, за техните нагласи и мотивация, за да подпомага вземането на решения на конкурентни пазари.
Компанията вече за втора поредна година провежда подобна класация на най-влиятелните марки у нас.
На чело в класацията за 2006 г. също както и година по-рано остават "Coca-cola" и "Nokia", които са заемали първите две места и през 2005 г. Една стъпка напред се е придвижила "Sony", която е изместила марката за перилни препарати "Ariel", заемайки третото место.
Едва три нови марки са намерили място сред десетте най-влиятелни през 2006 г. у нас - "Milka", "Nestle" и BMW, съответно на 8, 9 и 10 място.
Единствената българска марка в класацията - "Загорка", е класирана на 18-то място, съобщава още бизнес ежедневника.
Гоце
на 15.03.2007 в 19:33:42 #3...
petss
на 15.03.2007 в 18:35:34 #2Mente
на 15.03.2007 в 18:27:50 #1