"ЛУКойл България" вдига цената на пропан-бутана с 2,71% от днес, съобщиха от рафинерията.
От 1770 лв. на тон цената скача на 1818 лв на тон.
Корекцията е във връзка с промените на световните пазари.
Цената на пропан-бутана на дребно вероятно ще остане почти без корекция, тъй като "ЛУКойл" произвежда само малка част от газта за вътрешния пазар, основната част е от внос.
Към момента цената на бензин А92 е 1831.20 лв. за 1000 л. Цената на А95 възлиза на 1843.20 лв./1000л., а цената на А98 е 1872.00 лв. за 1000 л.
Дизеловото гориво струва 1669.20 лв. за 1000 л., а газьолът - 1568.40 лв./1000 л.
ББ
на 18.08.2006 в 17:58:09 #20Кракане, щом оборотите ти се възтановяват това е от повишената консумация на ел. енергия. Същото се получава примерно ако включиш фаровете, повечето енергия натоварва повече двигателя, той подава сигнал към ЕКУ-то което от своя страна праща инпулс който възтановява оборотите. Това нещо става за около 1-2 секунди.
XXX
на 18.08.2006 в 16:59:04 #19кракран, Новите модели на Шкода, практически всички френски, ауди, а доколкото знам май и мерцедес са вече официално одобрени за работа на биодизел от производителите. Последните 4 години караме цялата фирма само дизелови коли, някои много стари, и нямаме никакви проблеми. Преди това карахме на газ, но постоянно имахме проблеми с настройките, капризи на уредбите и т.н. Според мен газта е много добро решение за личен автомобил с неособено голям годишен пробег, а за фирмена кола дизела е за предпочитане. Относно биодизела все пак и аз все още имам едно наум какво може да се получи след, примерно, пробег от 300 000 км. В немски издания съм чел, че би трябвало двигателя да се износва дори малко по-бавно от нормалния дизел заради пълната липса на сяра и восъци. Ще видим, но така или иначе бъдещето е във възобновяемите горива.
Гоце
на 18.08.2006 в 16:26:30 #18Плутония, ти си невъзпитана!!! Тук говорим за математика, а ти питаш кой е ебал пръч.
Ploutonia
на 18.08.2006 в 16:20:29 #17Вие по-долу - И двамата сте адски невъзпитани и цинични
Гоце
на 18.08.2006 в 16:07:38 #16Задача по геометрия за 4-ти клас: Дупката на гъзъ на сфирчо е елисовидна! Пита се: Колко кафе требе да се изсипе в гъзъ му, за да могат две гледачки да гледат едновременно? Отговор: Колкото и да сипеш - не връща! Важно е там да нема негърски квадратен чеп.
Гоце
на 18.08.2006 в 15:37:47 #15Абе Свирка, и друг път съм те питал - имаш ли там френдове? Или псувни, клетви....ама само да са от БГ...
Гоце
на 18.08.2006 в 15:32:02 #14Кракан, слушал съм че такова падане на оборотите на празен ход - в движение, било нормално, ако колата е на газ. Ставало дума за силен въздушен поток към възд.филтър, което усмитало ниските обороти, можело даже да изгасне. За целта някой променят посоката на въздухозаборника, така че да не влиза директен възд.поток....Приказки...Имам дизел на 11год. обем 1.7, разход в града около 5-6/100...
Гоце
на 18.08.2006 в 15:23:19 #13....цел живот ще му държи...ейййййй! Големо ебане е било!!!!
XXX
на 18.08.2006 в 15:20:22 #12Свирчо, нещастнико, почти всички коли вече са с напречен двигател и перката се задвижва от електромотор
Гоце
на 18.08.2006 в 15:18:54 #11Лицето Сфирчо е майстор-слухар!!!
XXX
на 18.08.2006 в 15:17:44 #10Е чак с олио дизеловите автомобили не вървят, но съм пробвал с биодизел на Голф двойка, Голф тройка, Пежо 406 и Ситроен С5 - никакъв проблем, само малко странно мирише. Биодизел продават на "Темпо" мисля, по-евтин е от стандартния с десетина ст./литър. Това, а не пропан-бутана е истински екологичното гориво, особено ако автомобила е с катализатор (практически всички нови дизели вече). Другото са "бакшишки" приказки.
Гоце
на 18.08.2006 в 15:09:43 #9Лицето сфирчо така са го ебали, че ще му държи влага за цел живот! Немам друго обяснение за злобните му инфантилни постове....
Гоце
на 18.08.2006 в 15:03:24 #8Кракан, лицето сфирчо е метач- клеанер у сервиза и той такива сложни работи не разбира. Той ако имаше поне малко акъл, щеше да завърши поне основно образование и би могъл да стане шофьор, а не клеанер...
иванчо
на 18.08.2006 в 14:38:32 #7Който е на дизел да си купува олио за 1,35лв/л и да кара.Няма проблем . Зад колата мирише на кюспе и добре върви.
иванчо
на 18.08.2006 в 14:35:11 #6Ако не е световната конюктура, ще е намалянето на долара , ако не е долара , ще закъснението на месечния цикъл на на някоя от рафинерията. Все ни е в гъз.
FO3hope
на 18.08.2006 в 13:41:24 #5Мисля, че карането на пропан-бутан си е добре, а високата му цена е заради акциза най-вече. Така и не мога да разбера, защо след като е все пак екологично гориво, не се стимулира държавно употребата му и така да се запазва околната среда от вредните бензинови и дизелови изгорели газове.
FO3hope
на 18.08.2006 в 13:37:14 #4Тия пък вече се насраха - вчера имаше новина че петрола е поевтинял, заради прекратяването на огъня в Ливан, а днес това - "...Корекцията е във връзка с промените на световните пазари...".
ББ
на 18.08.2006 в 13:24:32 #3Вий докато си вземете дизели той ще стане по-скъп от бензина
. Аз пък си карам на бензин и хич не ми дреме, а ако нуждата ме претисне да съм на алтернативно гориво, то това ще бъде единствено метан. С него карането е направо без пари. Някой казват, че скапвал двигателя, ама е лъжа. Тук на запад всичкия обществен превоз, коли за боклука и друга техника е на метан. Хората започват все по-масово да го ползват за автомобилите си и не съм чул някой да се оплаче. Там е истината и бъдещето на този етап, а не в дизела. 
sandiu
на 18.08.2006 в 11:34:22 #2Ба си тези световни пазари.Ние отдавна ги надминахме по цени,но ''корекциите ''продължават.Така беше и е парното,постоянни ''корекции''. И всички ''корекции'' влизат в джобовете на няколко човека. Писна ми от ''корекции''.
Kreten
на 18.08.2006 в 11:24:11 #1Който не скача е червен!