Сега БДЖ е в много по-добро здравословно състояние. Това обяви в студиото на „Денят започва” по БНТ изпълнителният директор на дружеството Владимир Владимиров. Той отчита 17 млн. лева намаление на загубите от края на 2014 г. досега. Те вече били 33 млн. лева.
Владимиров коментира, че общата задлъжнялост на БДЖ е 470 млн. лева. Основен проблем сега били старите влакове, но се работело в насока за подобряване на условията на пътуване.
Владимир Владимиров смята, че ако се реализира концесията на летище София, средства от нея ще отидат за погасяване на дълговете, но щели да останат пари и за модернизирането на влаковете. Той прогнозира, че в определени направления скоростите на движение щели да се повишат.
От думите на шефа на БДЖ стана ясно, че се работи и в насока за създаването на билетопродаваща система. Тя трябвало да заработи до септември. Така щял да се повиши броят на точките, където се продават билети.
Всички налични влакове, които обслужват пътници, до есента щели да бъдат почистени основно - отвътре и отвън.
шемет
на 31.03.2016 в 09:53:35 #1Дааа, колко логично е това. Приходите от концесията на Летище София да отидат за погасяване на загубите на БДЖ. Ако не стигнат ... може и от концесията на полезните изкопаеми да прехвърлим, ... може и от плажовете, лифтовете, минералните води ... Ако пак не стигнат и заем ще се дръпне ... Само на мен ли ми се струва, че нещата хич не са логични и на това не му се казва "реформа в БДЖ" а "изхранване на БДЖ"?! Да живеят всички БДЖ-та по всички земни кълбета!!!