Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) (ВУЗФ) и Ogilvy Sofia откриват нова магистратура. Тя е по бранд мениджмънт и интегрирани маркетингови комуникации, уточниха от ВУЗФ.
Програмата започва от ноември, а приемът за нея вече е открит. От комуникационната група предвиждат експерти от Ogilvy Sofia да предадат своя глобален опит и практически умения на студенти по маркетинг и реклама.
Учебният план на магистратурата е подходящ както за студентите, започващи собствен бизнес, така и за бранд- и рекламни мениджъри в национални и транснационални компании.
По време на обучението си се очаква студентите да разберат как се управлява рекламна кампания, как се подготвя медия планиране, кои са последните маркетингови изследвания за рекламни решения и как да използваме правилно интегрираните маркетингови комуникации и брандинг.
От страна на ВУЗФ сред преподавателите ще бъдат проф. д-р Боян Дуранкев, проф. д-р Виржиния Желязкова и доц. д-р Даниела Илиева. Студентите ще правят стажове и уъркъшопове в офиса на агенцията.
Целта на обучението е да постави мост между висшето образование и бизнеса. С дипломата си от ВУЗФ завършилите специалността ще могат да се реализират като маркетинг, бранд- или рекламни мениджъри, анализатори и експерти, с компетенции за успешно управляване на собствен бизнес, като ще могат да се специализират и като консултанти в областта на маркетинга и рекламата.
Магистърската програма е част от стратегията на Ogilvy Sofia в подкрепа на развитието на млади талантливи хора по пътя им към професионално израстване в креативната индустрия.
Дипломантите на ВУЗФ са сред най-високоплатените в страната, като над 90% от тях се реализират по специалността си, информират от училището.