Булбанк се опасява от фишинг върху клиентите си. Някои от клиентите на банката са получили електронно писмо, в което ги информират за блокирана сесия в системата на Булбанк Онлайн и ги молят да последват препратка в писмото с цел да се избегне постоянното спиране на сметката и блокиране на акаунта.

От банковата институция предупреждават, че такова писмо не е изпращано от тяхно име и не трябва да се проследяват препратките в писмото.

Моля не проследявайте линка и в никакъв случай не въвеждайте потребителско име и парола", предупреждават от Булбанк. Ако евентуално някой от клиентите вече е въвел потребителско име и парола, от банката съветват да се влезе в сайта на Булбанк ОНЛАЙН и незабавно да се смени паролата.

Банката информира, че са взети всички необходими мерки и средствата на клиентите на УниКредит Булбанк са защитени.

От банката поясниха, че всяко съмнение за опит за фишинг може да бъде проверено, като се свържем със служители в Центъра за обслужване на клиенти на телефоните, посочени на официалния сайт.