За трети път у нас се организира конференцията „Денят на Експириън в България".

Експириън е глобален лидер в предоставянето на информационни, аналитични и маркетингови услуги на организации и потребители, с цел да им помогне да управляват риска и възвръщаемостта от търговските и финансови решения.

Форумът е адресиран към българските професионалисти от банковия, финансовия и телекомуникационен бизнес, които имат специфични интереси в стратегиите за управление на риска, предотвратяване на измами, както и практиките в администриране на отношенията с клиенти.

Дневният ред се характеризира със своеобразен микс от лекции на експерти в най-добрите практики за мениджмънт на риска.

Събитието ще покрие всички ключови аспекти в целия клиентски жизнен цикъл, от придобиването на нови клиенти през управлението на връзките с тях до събиране на вземанията и предпазването от измами.

Ще бъдат представени също и успешни примери от практиката на уважавани български организации.

За финал консултантите на Експириън ще отговарят и ще коментират важни въпроси за българския пазар.