Глобалните доставки на смарт часовници са намалели наполовина на годишна база през третото тримесечие. Спадът е в рамките на 51,6%, като до голяма степен той е свързан с "умните" устройства на Apple и Lenovo.

Обемът на продажбите за месеците между юли и септември е достигнал 2,7 милиона броя, което е значително намаление от 5,6 милиона за същия период на предходната година, изчисляват от International Data Corporation (IDC).

От фирмата обаче посочват, че в статистиката за третото тримесечие на 2015-а са включени продажбите на първото поколение Apple Watch, което беше пуснато за продажба през този период.

Тази година обаче второто поколение на устройството се продаваше само през последните две седмици на тримесечието.  

Това доведе до срив от 71,6 на сто на годишна база на доставките на Apple Watch за последното тримесечие. Все още обаче производителят на iPhone е на първо място по дял на пазара на смарт часовници.