
Рекламната стратегия струва 280 000 британски лири, информира БТА, като цитира публикация на британския в. "Гардиън".
Тя се развива на фона на британските опасения, че присъединяването на България и Румъния ще доведе до вълна от имигранти, подобна на наплива от работници от Полша и останалите източноевропейски страни след приемането им в ЕС през 2004 година.
Освен въведените ограничения за работниците Лондон използва телевизията, радиото и рекламни плакати в двете страни.
В България върви телевизионна реклама, показваща как работник на летище София се отказва от полет до Великобритания. Мъжът се отказва от намеренията си след като прочита надпис: "Дори след 1 януари ще трябва да имате разрешително, за да работите в Обединеното кралство", пише изданието.
Инициативата е започнала на 14 декември и ще продължи до 30 март.
Podroben
на 31.12.2006 в 23:03:57 #47Podroben
на 31.12.2006 в 23:01:40 #46Sharky67
на 31.12.2006 в 22:57:03 #45WhiteSox
на 31.12.2006 в 21:00:04 #44a
don
на 31.12.2006 в 20:41:52 #43TMG
на 31.12.2006 в 19:06:50 #42Nenabojen
на 31.12.2006 в 18:56:36 #41What's up England ?
Alen
на 31.12.2006 в 17:15:01 #40BAI IVAN
на 31.12.2006 в 16:47:14 #39EU_citizen
на 31.12.2006 в 16:45:05 #38perivale
на 31.12.2006 в 16:41:02 #37Ellie
на 31.12.2006 в 16:19:32 #36dano
perivale
на 31.12.2006 в 16:18:37 #35ozzyvarna
на 31.12.2006 в 16:15:42 #34Ellie
на 31.12.2006 в 16:01:52 #33perivale
на 31.12.2006 в 15:57:24 #32Ellie
на 31.12.2006 в 15:55:59 #31Ellie
на 31.12.2006 в 15:54:22 #30perivale
на 31.12.2006 в 15:53:48 #29Ellie
на 31.12.2006 в 15:52:28 #28