Предлагат нова промивка на мозъка на подрастващите поколения, за да може в събота и неделя вместо да мислят как да си оправят живота и семействата, да ходят да се молят по църквите и да пълнят джобовете на дебелите попове.
В православието е спасението на българина и трябва да се изучава в училищата. В последните години бездуховието и нихилизма е на най ниското си ниво, дори през турското робство не е бил стъпкан до такава степен патриотичния дух на българина и това се прави напълно целенасочено от новите ни юдеомасонски управници, които се стремят да променят истината и да ни разделят с братския православен руски народ.
Живеещите в България 90% са кретени.
Ако БПЦ беше нормална, общественополезна църква, може би щеше да е полезна на тези кретени.
Обаче БПЦ по нищо не се различава от БСП-ДПС-АТАКА олигархията.
И точно колкото тях е излишна.
А кой ще я преподава?
Историкът, свещеникът или ... психологът (който е случайно филосов и др. Това не е шега, има дипломи в които пише, че може да преподава 'и други'))?
На първо място, за да изучаваш А е добре да отговориш на въпроса, кой специалист, завършил кое висше учебно заведение ще преподава А.
Какво е положението с исторята? Лошо.
А с ... ? Лошо.
Въвеждаме религия. След 1 година питаме:
Какво е положението с религията?
Защо си мислим, че ако не решим приритетните задачи, то ще можем да решаваме други?
За съжаление, религията е линия на разделение. Опасна.
Ако се прокара още в малките класове, нещата могат да се влошат.
1. Равен достъп до образование. Това означава абсолютно безплатни учебгни тетрадки и записи на уроците по чужди езици. Химикалки и моливи също. За учителите също.
Един учебник, който се поправя всяка година. Безплатни учебници по ЗИП и СИП.
След като нещо е задължително да се избере (дори ЗИП и СИП), значи трябва да е безплатно. Това е равен достъп.
Забрана да с епитат какво работят родителите. Забрана за събиране на пари.
Забрана за чаастни фирми д аорганизират и рекламират в училищата извънкласни дейности.
2.Премахване на всикчи изпити, освен последната матура след 11 клас.
3. Изискване от директорите да изискват от учителите резултати. не от учениците. Щом учениците нямат резултати, това автоматично да означава, че учителят е слаб. Точка.
4.Резултати не означава оценка на някакъв изпит. Резултат означава НАПРЕДЪК спрямо предния ден, седмица и т.н.
Ако един учител не може да обезпечи постоянен напредък (а не оценка на еднакъв за всички тест), ЗА ВСЕКИ ученик в класа, значи е слаб педагог и няма място в училище.
Баба Яга | 02.04.2015 03:08
Не се притеснявай от грешките. Така е със съветското образование. Но мислиш правилно, най-добре е в 4 клас децата да избират каква религия да учат, защото родителите са продънени глави. Сега отиди да си обуеш зелените чорапи и обратно в леглото.
Отделен предмет - не. Но като урок по история или философия, не повече от един, може.
Религиите имат голямо отражение и в двете, дори и днес и не може да се пренебрегват.
Във висшето образование пък може да се помисли за отделяне на специална лекция какво е русофилистия. Добър пример как медицина и обществени науки могат да си помагат.
"Да се изучава ли религия(та)(те)"? Аз така го разбирам.Ако е така-въпросът е коректен.Отговорът не може да подлежи на съмнение: ДА ! Не питам какъв си-вярващ,атеист или марсианец.Религията в широкия смисъл,а и в различините деноминации е оказала/оказва изключително влияние върху живота на хората и развитието на държавите.Така че не може да не се изучава.Пак казвам-не задържително вероучение ,а изучаване историята на религиите и тяхното влияние.
Justice for ALL
на 08.04.2015 в 07:06:33 #13Предлагат нова промивка на мозъка на подрастващите поколения, за да може в събота и неделя вместо да мислят как да си оправят живота и семействата, да ходят да се молят по църквите и да пълнят джобовете на дебелите попове.
Vassil Levski
на 07.04.2015 в 17:07:24 #12В православието е спасението на българина и трябва да се изучава в училищата. В последните години бездуховието и нихилизма е на най ниското си ниво, дори през турското робство не е бил стъпкан до такава степен патриотичния дух на българина и това се прави напълно целенасочено от новите ни юдеомасонски управници, които се стремят да променят истината и да ни разделят с братския православен руски народ.
Asparyx
на 07.04.2015 в 11:26:32 #11не сме в първобитно-общинния строй?!
NikB
на 05.04.2015 в 21:57:04 #10Живеещите в България 90% са кретени. Ако БПЦ беше нормална, общественополезна църква, може би щеше да е полезна на тези кретени. Обаче БПЦ по нищо не се различава от БСП-ДПС-АТАКА олигархията. И точно колкото тях е излишна.
ko4o
на 04.04.2015 в 11:28:49 #9След като повечето попове са агенти,ще се изучава държавно-сигурна религия...
Ivan25
на 04.04.2015 в 07:29:59 #8Каква религия ще се изучава?
sultan mehmet
на 03.04.2015 в 22:51:04 #7Атеист = немислешт животно. Както виждам в България има много немистляшти животни,пропаста е близък
bah
на 02.04.2015 в 19:25:34 #6Религията не прави хората по-добри а по-грешно мислещи
Олаф БГ
на 02.04.2015 в 11:48:11 #5А кой ще я преподава? Историкът, свещеникът или ... психологът (който е случайно филосов и др. Това не е шега, има дипломи в които пише, че може да преподава 'и други'))? На първо място, за да изучаваш А е добре да отговориш на въпроса, кой специалист, завършил кое висше учебно заведение ще преподава А. Какво е положението с исторята? Лошо. А с ... ? Лошо. Въвеждаме религия. След 1 година питаме: Какво е положението с религията? Защо си мислим, че ако не решим приритетните задачи, то ще можем да решаваме други? За съжаление, религията е линия на разделение. Опасна. Ако се прокара още в малките класове, нещата могат да се влошат. 1. Равен достъп до образование. Това означава абсолютно безплатни учебгни тетрадки и записи на уроците по чужди езици. Химикалки и моливи също. За учителите също. Един учебник, който се поправя всяка година. Безплатни учебници по ЗИП и СИП. След като нещо е задължително да се избере (дори ЗИП и СИП), значи трябва да е безплатно. Това е равен достъп. Забрана да с епитат какво работят родителите. Забрана за събиране на пари. Забрана за чаастни фирми д аорганизират и рекламират в училищата извънкласни дейности. 2.Премахване на всикчи изпити, освен последната матура след 11 клас. 3. Изискване от директорите да изискват от учителите резултати. не от учениците. Щом учениците нямат резултати, това автоматично да означава, че учителят е слаб. Точка. 4.Резултати не означава оценка на някакъв изпит. Резултат означава НАПРЕДЪК спрямо предния ден, седмица и т.н. Ако един учител не може да обезпечи постоянен напредък (а не оценка на еднакъв за всички тест), ЗА ВСЕКИ ученик в класа, значи е слаб педагог и няма място в училище.
dddddd
на 02.04.2015 в 04:24:34 #4Баба Яга | 02.04.2015 03:08 Не се притеснявай от грешките. Така е със съветското образование. Но мислиш правилно, най-добре е в 4 клас децата да избират каква религия да учат, защото родителите са продънени глави. Сега отиди да си обуеш зелените чорапи и обратно в леглото.
dddddd
на 01.04.2015 в 23:46:14 #3Отделен предмет - не. Но като урок по история или философия, не повече от един, може. Религиите имат голямо отражение и в двете, дори и днес и не може да се пренебрегват. Във висшето образование пък може да се помисли за отделяне на специална лекция какво е русофилистия. Добър пример как медицина и обществени науки могат да си помагат.
Evcor
на 01.04.2015 в 20:02:16 #2"Да се изучава ли религия(та)(те)"? Аз така го разбирам.Ако е така-въпросът е коректен.Отговорът не може да подлежи на съмнение: ДА ! Не питам какъв си-вярващ,атеист или марсианец.Религията в широкия смисъл,а и в различините деноминации е оказала/оказва изключително влияние върху живота на хората и развитието на държавите.Така че не може да не се изучава.Пак казвам-не задържително вероучение ,а изучаване историята на религиите и тяхното влияние.
boris
на 31.03.2015 в 22:14:25 #1Така както на небето има едно Слънце - така трябва да има и един Бог и една истина за да е добре на всички!