Над 60 % ще е активността на евровота, ако той се провеждаше само в глобалната мрежа.

Това са изводите от горната анкета, с която искахме да установим настроенията в нета, що се касае до акта на гласуване.

За огромна радост на политическите формации с твърд електорат, които имат огромен кяр (печалба, облага) от ниска избирателна активност, данните не са представителни, тъй като обхващат само интернет аудиторията.

Така че, най-вероятно активноста ще е около 40 на сто, или дори по-малко, което означава благодатни резултати за големите и дисциплинирани партийни централи.

Казано с други думи, за европарламента ще заминат избраници на 3-4 партии.

И тъй като в обозримо бъдеще надали интернет аудиторията ще вземе в ръцете си обществените процеси, то така наречените ни политици трябва най-сетне да си изяснят, че са единствените виновници за унизитело ниската активност на избори - и парламентарни, и местни, и европарламентарни, и т.н.

Уви, само с кебапчета, бонбонки и щедри обещания активност не се постига. Напротив, колкото повече такива предизборни кампании - а те са подобни вече 20 и повече години, толкова по-малко ще става желанието на хората да отидат до изборните урни.

Защото отдавна вече не могат да намерят мотив да го направят.