В Пловдив времето за обслужване на гражданите от общинската администрация е минимизирано и трае от порядъка на 10 минути.
В региона най-бързо е обслужването в Пазарджик, където то отнема 25 минути на човек, заедно с изчакването.
Това са резултатите от изследване на добрите практики в администрацията, проведено от „Галъп интернешънъл".
От фондацията признаха, че не са целяли да сравняват общините, а само да изведат добрите практики в тях.
Според „Галъп" предимствата на Пловдив са, че общината има сертификат за качество ISO 9001:2000, че се работи без обедна почивка и до 18 ч.
Съвременният софтуер за документи и наличието на сайт са другите практики, които 1000 пловдивчани са казали, че одобряват.
Наскоро обаче Институтът за пазарна икономика заключи, че електронното управление в Пловдив е лошо, като градът се нарежда на 25-о място.