Започва поетапното строителство на АМ "Хемус" между Боаза и пътен възел "Дерманци" по пътя Русе - Велико Търново. Проектът се изпълнява със средства от републиканския бюджет.
Общо 1 млрд. и 120 млн. лева ще струва изграждането на 134-километровият участък. Предвижда се строежът да завърши през 2023 г.
Трасето е разделено на 6 участъка:
- Участък 1 е с дължина 15,26 км. Започва от Боаза и ще е до пресичането с път ІІІ-307 Луковит - Угърчин (км 87+800 до км 103+060), включително пътен възел "Дерманци". Връзката със съществуващата републиканска мрежа ще се осъществява чрез два пътни възела - п. в. "Боаза" при 88-ми км и п. в. "Дерманци" при 98-ми км.
- Участък 2 е 19,2 км. Той е от края на пътен възел "Дерманци" - при пресичане с път ІІІ-307 Луковит - Угърчин, до връзката с път ІІІ-3005 Радювене - Катунец, включително пътен възел "Каленик" (от км 103+060 до км 122+260).
- Участък 3 е 17,08 км. Той ще започва от края на пътен възел "Каленик" при пресичането с път ІІІ-3005 Радовене - Катунец до връзката с път ІІ-35 Плевен - Ловеч, включително и п. в. "Плевен" (от км 122+260 до км 139+340).
- Участък 4 е 26,8 км. Той е от края на п. в. "Плевен" при пресичане с път II-35 Плевен - Ловеч до път III-301 Летница - Ловеч, включително пътен възел "Летница" (от км 139+340 до км 166+144.09).
- Участък 5 е 23,2 км. Той е от края на пътен възел "Летница" при пресичането с път III-301 до път III-303 Бутово - Павликени, включително и пътния възел (от км 166+144,09 до км 189+344).
- Участък 6 е 32,6 км. Започва от края на пътния възел на път III-303 Павликени - Левски до път I-5 Русе - Велико Търново, включително и пътния възел (от км 189+344 до км 222+000).
Kalos
на 15.05.2019 в 11:18:51 #3hristo-hristov-BGgig6Tv на 23.04.2019 в 11:08:48 Или нищо не разбираш или нарочно манипулираш мнението на хората. Най-вероятно и двете. 1,120 млрд лева без ДДС, като сложиш ДДС колко става? Още 224 млн към първата сума. Обикновенно цената на обществените поръчки се обявява без ДДС защото то после пак влиза в хазната, но първо трябва да се плати затова са заделени 1,350 млрд. Тези 230 млн ше се върнат като приходи от ДДС. Района хоч не е равнине. Ами си е доста хълмист и има доста мостове и тунели макар и не много дълги. И престанете с тази мантра, че в България били скъпи магистралите. Прди над 10 г магистрала Тракия в абсолютно равно поле струваше 3-4 млн. лева на километър. В западна европа километър магистрала излиза 20-30млн. евро или 40-60млн лева. А да ви припомня ли какъв договор за строеж на магистрала Люлин подписа един от вашите кумири Станишев 2006г. ? За 20млн. лева на километър. Проверете си и напишете поне за тази престъпна схема на БСП. А има още много като нея...
hristo-hristov-BGgig6Tv
на 23.04.2019 в 11:08:48 #2П Р Е С Т Ъ П Н А Т А С Х Е М А Н А Г Е Р Б в областта на инвестиционния процес. ВСИЧКО КАКТО ВИНАГИ ПРАВЯТ НА ТЪМНО! „ЗАПОЧВА СТРОЕЖЪТ НА НОВИ 134 КМ ОТ АМ“ХЕМУС“ „Общо 1 млрд. и 120 млн. лева ще струва изграждането на 134-километровият участък“““???? Внимание!!! А през декември 2018 ГЕРБ обявиха“Автомагистрали“ за „изпълнител за 1,350 милиарда лв??? Разлика 230 милиона?Средно по 8.5милиона на 1 километър!!!! При хълмист и равнинен терен, средна категория, КЪДЕТО НЯМА КАК 1 КМ ДА СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ 3 МИЛИОНА ЗА А29.00? Някай да знае какъв е габарита на „магистралата“- А 35.00 ,А 32.50, А29.00, А25.50 или случайно Г20.00? Очевидно има разлика в цената, според габарита. А някой да знае случайно, че в световната практика има изискване за „граници на приложение в МПС/24“(чрез преброяване) респективно – А35.00 и А32.50 - 50-80 000 МПС, А 29 – 20-70 000, А 25.50 – 20 -65 000 и Г-20 - 12 – 30 000 МПС за 24 часа или 1440 минути.Аз лично смятам , че нямаше нужда от „магистрала“, а реконструкция на главния първокласен път, с няколко по няколко километра измествания на трасето и няколко уширения с ленти за изпреварване. А приказката на Бойко, че с изграждането на магистралата, северна България, веднага ще се развие, е извадена от „Винету“. Ако не са съгласни с мен скептиците, нека когато пътувайки по пътя София –Варна, в светлата част на денонощието, преброят за една минута преминаващите в двете посоки коли. Ако случайно преброят 20 МПС(съмнително) да прибавят още 2МПС(през ноща), разделят на 2 и ще получат:1440 Х 11 = 15840 МПС, КОЕТО ОТГОВАРЯ НА Г20 – 12-30 000, НА Г12(какъвто е в момента главния път) – 5000 – 20 000!!!!! Също и за Г10.50 – 5000 -20 000!!!!!! И какво излиза? Че ГЕРБ, КАКТО ВИНАГИ, ЩЕ ОТКРАДНАТ ЕДНИ ПАРИ. ОТ КОГО? ОТ ВСИЧКИ НАС, „БОГАТИТЕ“ БЪЛГАРИ......
Philosopher
на 23.04.2019 в 10:33:43 #1Така и Северна БГ ще дръпне. Успех!