Всички обичаме да се чувстваме специални - дали в кварталната пекарна ще ни посрещнат с "обичайното", или в любимия ни ресторант ще ни поздравят по име. Едва ли има по-хубаво усещане от това към нас да се отнасят с допълнителна грижа и внимание. Стремежът към по-персонално отношение придобива все по-голямо значение за потребителите и тяхното изживяване, защото вече не е важен само продуктът или услугата, които една компания предлага, а емоцията, която предизвиква в клиентите си.
В отговор на тази нарастваща нужда за по-специално отношение от А1 предлагат начин, който ще позволи на клиентите им да се чувстват още по-ценени и обгрижени като истински VIP-ове.
Услугата "VIP клиент" дава достъп до множество предимства, част от които са и по-бързо обслужване, разнообразни отстъпки за устройства и преференциални условия.
Източник: А1
Какво включват отстъпките и преференциалните условия?
Какво по-хубаво от това да закупиш ново смартустройство на по-ниска цена? Е, ако си VIP клиент в А1 ще получиш 50 лева отстъпка при покупка на смартфон и смартчасовник, както и 50% отстъпка при закупуването на 2 аксесоара по избор. Освен това, всеки клиент на услугата ще получи и 3 години удължена гаранция за нов смартфон.
А ако SMS-ите ти за зона са един от разходите, които винаги си искал да намалиш, то отстъпката от 20 лева за SMS паркиране в зона определено ще те зарадва.
Преференциалните условия не спират дотук. А1 са подготвили и няколко допълнителни придобивки и бонус отстъпки. Някои от тях включват - 100% отстъпка за застраховка "Моят дом" и 100% отстъпка към застраховка "Моят телефон". А за любителите на пътуванията ще е истинска радост, когато разберат, че като VIP клиент на А1 ще получат и 100% отстъпка за застраховка "Пътуване в чужбина" за 14 дни с план "Индивидуален".
Освен различни отстъпки, клиентите на услугата ще получат и специално отношение при възникнал технически проблем или нужда от връзка с оператор. Така например, ако ти се наложи да се свържеш с оператор на *88/12388, с "VIP клиент" свързването е безплатно и бързо - само за 30 секунди. Ако пък се окажеш без интернет по средата на важна онлайн среща, вече можеш да разчиташ на приоритетно отношение и посещение от техник в рамките на 4 часа.
Как да станеш VIP клиент?
Отиди в удобен за теб магазин на А1, заяви желанието си да използваш услуга "VIP клиент" и посочи кой от мобилните ти номера ще бъде водещ VIP номер - лесно е!
Повече информация за всички преференции, от които можеш да се възползваш, можеш да прочетеш тук.
ivaylo-mladenov
на 11.09.2024 в 10:33:41 #1Трогателно