От 25 март до 21 април единайсет българчета ще получат уникалната възможност да изведат един от големите отбори на полуфинала от UEFA EURO 2024 в Мюнхен. Инициативата е част от международната програма Lidl Kids Team, която компанията стартира като официален глобален партньор на UEFA EURO 2024.
Българските деца, които ще станат част от Lidl Kids Team, ще бъдат избрани посредством игра в мобилното приложение Lidl Plus. Участието в играта става посредством родител/настойник на детето, а записването е безплатно. Единствено условие е децата да са на възраст между 6 и 10 години.
Като официален партньор на първенството Lidl ще предостави възможност на над 1100 деца от цяла Европа да станат "талисмани" на едни от най-добрите футболисти в света. Lidl покрива всички разходи по пътуването до Германия както за детето, така и за неговия придружител.
"Радваме се, че благодарение на партньорството ни с UEFA, имаме възможност да предложим на потребителите нови и неповторими преживявания. Със старта на програмата Lidl Kids Team показваме, че заедно с нашите клиенти сме от един отбор. Независимо дали става дума за предоставяне на най-доброто съотношение качество-цена, за предлагане на пресни и проверени плодове и зеленчуци или за предоставяне на достъп до един от най-големите футболни турнири, ние се грижим за нашите клиенти", каза Нели Месерджиева, директор "Промоции, маркетинг и потребителско поведение" в Лидл България.
За да се включи в играта, в периода от 9:00 ч. на 25 март до 23:59 ч. на 21 април, участникът трябва да кликне върху банера UEFA EURO 2024 в приложението Lidl Plus, който води към формата за регистрация, и да попълни необходимите данни. Победителите ще бъдат избрани на случаен принцип на 23 април. Списъкът с печелившите ще бъде публикуван на www.lidl.bg/igra. Всички включили се, които не са избрани за голямата награда, участват в томбола за един от 1000 детски спортни екипа.
Общите условия на играта може да намерите тук.
Спечелилите "деца талисмани" стават част от официалната програма на UEFA - Player Escort. Българчетата ще изведат играчи на терена на полуфинала от първенството на 9 юли, който ще се проведе на стадион "Алианц Арена" в Мюнхен. Лидл България ще изпрати само две деца на свои служители, а останалите девет места в отбора ще бъдат разиграни в национална игра, достъпна за всяко българско семейство. Преди да се присъединят към най-добрите европейски футболисти на терена пред десетки хиляди фенове, спечелилите тази привилегия ще имат и туристически обиколки, изпълнени със забавни и образователни преживявания.
В турнира, който е от 14 юни до 14 юли тази година, най-добрите европейски футболни отбори ще имат общо 51 срещи. За всяка от тях ще има по 22-ма малки придружители (по 11 за всеки отбор).
Като водеща верига в България и в световен план Lidl цени и насърчава равните възможности не само вътре в компанията, но и във всички дейности, с които е свързана. С инициативата Lidl Kids Team компанията недвусмислено показва, че насърчава и изисква честно и открито сътрудничество, като не толерира неравностойно отношение. Поставянето на първо място на справедливостта и равните възможности ще води кампанията на Lidl през целия сезон на UEFA 2024.