Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение, "ЧЕЗ Разпределение България" АД спира планираните дейности по електроразпределителната мрежа. За осигуряване непрекъснатост на електрозахранването за хората, които работят от вкъщи, ще се изпълняват само неотложни дейности по поддръжка и ремонт на мрежата, обяви компанията.

С цел ограничаване разпространението на вирусни инфекции се предприемат мерки за защита на клиенти и служители, като временно се променят организацията на дейността на клиентските си центрове. Превантивните мерки влизат в сила от 16 март. Обслужването на клиентите на дружествата от Групата ЧЕЗ в България ще се осъществява основно по имейл и телефон.

Компаниите обявяват канали за комуникация: имейл адрес klienti@cez-rp.bg за ЧЕЗ Разпределение България, info@cezelectro.bg за ЧЕЗ Електро България и денонощна информационна линия 0700 10 010 за двете дружества.

Центровете за обслужване на клиенти ще работят с клиенти от 09:00 ч. до 15:00 ч. от понеделник до петък, като се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. 

За плащане на сметки има и безкасови начини за плащане: по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard. Проверка на текущи задължения за може да се направят чрез sms

По-рано ЧЕЗ обявиха график за планирани ремонти, което читатели на news.bg коментираха: "На куп на всичко случващо се...ЧЕЗ решиха точно сега, да прекъсват тока на половин София. Фирмите ни пуснаха да работим от вкъщи, а вкъщи няма да има ток. При някои за малко...при други по цял ден. Не мисля, че сега му е времето за това."